“Gelatine”

Limhamns glassmejeri
Rankad som nr 1 av 1 Efterrätter i Limhamn

Bästa kvalitets glass i vacker miljö och mycket vänlig personal. Jag testede en brynt smörkola och hallonsorbet och jag kan lugnt säga att det inte är sista gången som jag besöker limhamnsglassmejeri.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 839gerdm

Så god italiensk glass, många olika sorter att välja på, god service, trevlig personal, veganska alternativ och trevlig utemiljö

Datum för besöket: april 2021
Tack W2390MLmariep
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Detta är vår absoluta glassfavorit i Malmö och den ligger fint nere i hamnen där man enkelt kan hitta någonstans att sitta. Deras glassar har riktigt fin och autentisk smak.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack Michael G
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Bra glass och trevligt bemötande. Inte de största av glasskulor, men oftast helt OK. Många goda smaker att välja mellan och inte minst många kul och tillfälliga smaker i säsong.

Datum för besöket: september 2020
Tack OlaKar
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegod hemmagjord glass med många valmöjligheter. Väldigt trevligt med ett stopp på den fina hamnpromenaden och titta på de gamla fiskebåtarna och samtidigt njuta denna fantastiska glass.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 459andersm

Resenärer som tittade på Limhamns glassmejeri tittade också på

Limhamn, Skåne län

Besökt Limhamns glassmejeri? Berätta vad du tyckte!