“Bästa glassen ”

Limhamns glassmejeri
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Limhamn
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegod hemmagjord glass med många valmöjligheter. Väldigt trevligt med ett stopp på den fina hamnpromenaden och titta på de gamla fiskebåtarna och samtidigt njuta denna fantastiska glass.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 459andersm

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Först pizza hos Mastio som var fullkomligt magisk. Sedan denna fantastiska glass.
Kvällen är helt enkelt fulländad.

Datum för besöket: juli 2020
Tack magnus_f1973
Omdömet skrevs 23 april 2020 från mobil enhet

Supergod glass i härlig maritim miljö.
Första hand en glassbar men erbjuder även drycker och lättare tilltugg.
God glassar i många smaker.
Ligger mysigt med en plaza framför och en restaurang som granne i nybyggt område i limhamns hamn.
Kan starkt rekommendera ett besök ( om dagen)

Datum för besöket: april 2020
2  Tack johanm602
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Vaniljglass och saffransglass på en nygräddad våffla med en kopp cappuccino sitter bra efter julmaten. Inbjudande miljö vid Dragörkajen med fin utsikt gör det inte sämre

Datum för besöket: december 2019
Tack thomberg48
Omdömet skrevs 19 december 2019

Mysigt ställe och fin utsikt. Beroendeframkallande produkter. Stor tumme upp för att det alltid finns någon ny smak när man kommer in.
En extra eloge till ägaren som precis hade stängt för kvällen när jag och min bror kom förbi med våra barn i somras. Han uppmärksammade oss och släppte in oss och lät barnen ta sin tid att välja smak trots att han egentligen hade stängt. Helt rätt tänk, nöjda kunder är återkommande kunder. Rekommenderar alla varmt att komma hit!

Datum för besöket: september 2019
Tack eaglenest1979

Resenärer som tittade på Limhamns glassmejeri tittade också på

Limhamn, Skåne län

Besökt Limhamns glassmejeri? Berätta vad du tyckte!