“bra”

Boka bord
lör 19/6
20:00
Rankad som nr 3 av 18 Restauranger i Limhamn

Liten mysig restaurang och trevlig personal. Maten kom ganska snabbt. Vacker, god mat och läskande italiensk dricka. Ren, fräsch fin toalett. Vi kände oss välkomna.

Datum för besöket: maj 2021
Tack familyblue

Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Vi har nu ätit middag tre gånger och varit nöjda alla gångerna. God enkel italiensk mat, pasta, pizza, sallad samt efterrätter av bra kvalitet till ett vettigt pris. Trevlig personal och bra service dessutom. En kvarterskrog där man trivs och känner sig välkommen.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack johnlQ4903VJ
Omdömet skrevs 12 december 2020

Supergod mat och mysigt ställe. Jag och min sambo ringde och beställde, 10 minuter senare var pizzorna klara. Trevligt bemötande.

Datum för besöket: december 2020
Tack jessicapO8773RJ
Omdömet skrevs 15 november 2020

Välkomnande, trevligt inredd restaurang, bra varierad meny, gott om ölsorter och bra utvalda viner. Vällagat, rikliga portioner och uppmärksam och vänlig service. En kvarterskrog med italiensk prägel då den är som bäst!

Datum för besöket: november 2020
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Första gången på Little Italy efter att ha hört om mycket gott om restaurangen.
Läget är lite udda, men restaurangen var ändå nästan full en onsdagscoronakväll.

Familjen blev väldigt vänligt bemött, visad till bordet och sedan följde väldigt bra och mysig service på precis lagom nivå.

Hyggliga priser i hela menyn som innehåller lite förrätter, lite pasta och en hel del finpizza, samt desserter.

Vi var generellt mycket nöjda med maten, där några pizzor stack ut lite extra, och även förrätterna var fina.

Vi kommer tillbaka och då inte minst för den sympatiska servicens skull.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack OlaKar

Resenärer som tittade på Little Italy tittade också på

Limhamn, Skåne län

Besökt Little Italy? Berätta vad du tyckte!