Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (886)
Filtrera omdömen
886 resultat
Medlemsbetyg
672
135
46
16
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
672
135
46
16
17
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 886 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MvdKroft, General Manager på JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MvdKroft, General Manager på JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MvdKroft, General Manager på JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MvdKroft, General Manager på JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MvdKroft, General Manager på JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen