Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 902)
Filtrera omdömen
4 902 resultat
Medlemsbetyg
3 879
751
155
71
46
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 879
751
155
71
46
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 4 902 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marco T, General Manager på Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marco T, General Manager på Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marco T, General Manager på Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marco T, General Manager på Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marco T, General Manager på Hilton Los Cabos Beach & Golf Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen