Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 701)
Filtrera omdömen
3 701 resultat
Medlemsbetyg
1 260
1 365
645
279
152
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 260
1 365
645
279
152
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 701 omdömen
Omdömet skrevs 14 januari 2013

Prisvärt all inclusive hotell.Perfekt läge vid den inbjudande stranden. Maten var ok, frukostarna rikliga och goda. Rent och fint men slitet och lite omodernt. Dålig kvalitet på showerna.
Riktigt avkopplande semester till bra pris.

Tips för att välja rum: Välj rum med hängmatta och strandutsikt.
  • Bodde här: januari 2013, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack chrste1116
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen