Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
The Grand Mayan Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Pool
  • Precis vid stranden
Cabo Azul Resort(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Las Quintas De Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
  • Rumservice
Royal Solaris Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
  • Fri parkering
  • Pool
Barcelo Gran Faro Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Mar Adentro(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Posada Real Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Hyatt Ziva Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Park Royal Los Cabos(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
  • Fri parkering
  • Pool
Tropicana Inn(San Jose Del Cabo)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Omdömen (3 568)
Filtrera omdömen
3 568 resultat
Medlemsbetyg
1 201
1 323
625
273
146
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 201
1 323
625
273
146
Läs vad resenärer säger:
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
16 av 3 568 omdömen
Omdömet skrevs januari 14 2013

Prisvärt all inclusive hotell.Perfekt läge vid den inbjudande stranden. Maten var ok, frukostarna rikliga och goda. Rent och fint men slitet och lite omodernt. Dålig kvalitet på showerna.
Riktigt avkopplande semester till bra pris.

Tips för att välja rum: Välj rum med hängmatta och strandutsikt.
  • Bodde här: Januari 2013, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack chrste1116
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 4 2017

  • Bodde här: Augusti 2017, reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade augusti 7 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 3 2017

  • Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade augusti 4 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 31 2017 från mobil enhet

Bodde här: Maj 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade augusti 1 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 30 2017 från mobil enhet

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EOropeza, General Manager på Holiday Inn Resort Los Cabos All-Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade juli 31 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen