Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (588)
Filtrera omdömen
588 resultat
Medlemsbetyg
395
125
43
10
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
395
125
43
10
15
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 588 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
beat_meier, General Manager på The Westin Los Cabos Resort Villas & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
beat_meier, General Manager på The Westin Los Cabos Resort Villas & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
beat_meier, General Manager på The Westin Los Cabos Resort Villas & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
beat_meier, General Manager på The Westin Los Cabos Resort Villas & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen