“Bästa lunchen i Tranås”
Omdöme om Villa Ekliden

Villa Ekliden
Rankad som nr 4 av 26 Restauranger i Tranas
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Brukar äta lunch ca en gång i veckan på Ekliden. Alltid mycket god mat och mycket trevlig personal. Dom har också den godaste vitkålssallad jag ätit, deras Wallenbergare är också ett mästerverk.

Tack Mats G

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Åt en snabb lunch på Villa Ekliden och blev glatt överraskad. God lunch med en fin salladsbuffé och ett vänligt mottagande. Ligger i en mysig ”villamiljö”. Återkommer gärna nästa gång jag är i Tranås. Bra jobbat Villa Ekliden

Tack Bygge2015
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vällagat, serverat i fin miljö! Mycket vällagad mat som serveras snyggt och aptitligt på fat. Välkomponerat salladsbord, kaffe på maten med en kaka till. Top!

Tack Sören P
Omdömet skrevs 6 november 2017

Villa Ekliden är ett mycket trevligt ställe med mycket god och vällagad mat. Visst, det ligger en liten bit från centrum, men det är väl värt att åka dit för en jättegod dagens lunch serverad av trevlig personal.

Tack LGL9499
Omdömet skrevs 20 september 2017

Jag har ätit lunch på detta ställe många gånger och alltid varit mycket nöjd. God vällagad mat som är trevligt upplagd och serveras vid bordet. Salladsbuffen är även den god och välkomponerad och jag uppskattar speciellt brödet och det brynta smöret. Restaurangen ligger i en gammal villa i ett fint område, så även lokalerna är trevliga.
Detta är en restaurang jag gärna äter på fler gånger.

Tack Ove O

Resenärer som tittade på Villa Ekliden tittade också på

Tranas, Jönköpings län

Besökt Villa Ekliden? Berätta vad du tyckte!