“Kebabpizzan sviker aldrig”
Omdöme om Pizzeria Hawaii

Pizzeria Hawaii
Rankad som nr 8 av 27 Restauranger i Tranas
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Kebabpizzan är något som aldrig sviker, speciellt inte när man kommer till en så professionell och erfaren pizzeria som Hawaii. 5 av 5 möjliga är ett faktum och allt annat är lögn.

Pizzamannen131 borde överväga att testa kebabpizzan då även den oerfarne vet att en St Tropez med sås inte är i själva närheten av den legendariska gyrosplattan.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack TaskMcTask

Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god pizza, något som är värt att komma tillbaka för är deras st:tropez med sås! Fann inga fel på den pizzan!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Pizzamannen131
Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

God pizza, bad om att få den skuren då jag bor på hotell och inte har bestick (vilket de inte gjorde), rikligt med sås.
God pizza och hjälpsam som höll upp dörren när jag skulle gå ut med barnvagnen.

Datum för besöket: december 2019
Tack 967mikaelaw
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Riktigt goda pizzor, frasiga, perfekt stora och jättegod sås. Trevlig personal, ok sittplats. Väl värt ett besök

Datum för besöket: november 2019
Tack miaa86
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Var här med familjen och åt lite olika pizzor. Alla var riktigt goda.
Miljön på pizzerian skulle kunna bli lite mysigare. Ganska tråkig inredning.
Pizzasalladen var helt okej!
Vi kommer gärna tillbaka tack vare så goda pizzor!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Sylta80

Resenärer som tittade på Pizzeria Hawaii tittade också på

Tranas, Jönköpings län

Besökt Pizzeria Hawaii? Berätta vad du tyckte!