“Gott och trevligt”
Omdöme om Biz Brasserie

Biz Brasserie
Rankad som nr 10 av 27 Restauranger i Tranas

Mycket god mat, åt rökt regnbåge och maken tog en Biz burgare. Väldigt trevlig personal. Mysig miljö, men något hög ljudnivå. Absolut värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack CarinaEsp

Omdömet skrevs 2 juli 2020

Sagolik mat, perfekt service, trevlig och omtänksam personal och mycket prisvärt! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack T905EGkarinj
Omdömet skrevs 28 mars 2019 från mobil enhet

Ett restaurangbesök en vardagskväll. Här blev vi inte besvikna. Rejäla portioner i en lugn miljö. Trevligt bemötande av personalen och snabb service. Vettiga priser. Vi valde vegetarisk rätt med halloumi och pasta med ryggbiff. Mycket gott. Kommer säkert hit igen.

Datum för besöket: mars 2019
Tack sysems
Omdömet skrevs 1 februari 2019

Väldigt god mat, ätit där flera gånger med killen och med vänner. Trevlig personal och snabb service.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Greta L
Omdömet skrevs 22 augusti 2018 från mobil enhet

Ett fåtal rätter. Fläskfil'etoast kan rekommenderas. Mycket gott. Trevlig personal och bra service. Lite tråkig lokal.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Greger B

Resenärer som tittade på Biz Brasserie tittade också på

Tranas, Jönköpings län

Besökt Biz Brasserie? Berätta vad du tyckte!