Omdömet skrevs 26 december 2016 från mobil enhet

Jättebra service. Underbar miljö. Massor med aktiviteter, dock av varierande kvalitet. Schysst gym, nära till trevliga utflyktsmål. Det enda som skiljer dem från en femma i betyg är maten som förvisso var bra men ingen klockren femma.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack isakb2013
E-ConciergeDRETU, E-Concierge Seve på Dreams Tulum Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2016

Dear Guest.

Thank you very much fort taking the time to share your review regarding your recent visit to our resort.

Thank you for highlighting the positive aspects of your stay.

On the other hand we apologize if you found our food options lacking.

We hope you had a pleasant trip back home and we look forward to have you at our resort in the near future.

Sincerely,

E-Concierge & Social Media Coordinator

Omdömet skrevs 24 november 2016

Dreams Tulum är en Resort med hög standard, med en prisvärd all inclusive. Resorten erbjuder ett trevligt gym och olika gruppaktiviteter, vattengympa m.m. I Resortens olika restauranger erbjuder man fransk, italiensk, mexikansk, sushi, buffé och grillad mat, med något för alla. Restaurangerna har en förhållande vis god klass, problemet är lokalerna med kala väggar som gör att det med mycket folk blir väldigt högljutt . Stranden, poolområdet är mycket fint. Men det som gör platsen så speciell är personalen, som ger en fantastisk service och alltid är väldigt vänliga. Benito serverar drinkar vid poolen alltid lika glad och humoristisk. Elena och Desiderio på Rendezvous serverar den perfekta Dry Martinin innan kvällsmiddagen. Och Ofelia ser till att rummen är rena och fräscha. Vill ni ha en semester där ni vill vila ut slappa, läsa böcker vid stranden och bli bortskämda så är detta platsen för er. Ett annat plus att vi under fjorton dagar inte såg en enda berusad person, allt gick städat till. Vad jag också uppskattade var att man hade ett eget reningsverk som renade allt vatten. Ingen risk fatt ha is i drinken!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack j_rgeno193
E-ConciergeDRETU, E-Concierge Seve på Dreams Tulum Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Dear Guest.

Thank you very much for taking the time to post your review.

We are so glad to know that you had an excellent experience at our resort.

We hope to have you again in the near future.

Sincerely,

E-Concierge & Social Media Coordinator

Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Var här på bröllopsresa, ett romantiskt ställe och här kan man verkligen slappna av och vila upp sig. Många gifte sig på stranden dagligen.
Vet inte riktigt om jag hade åkt tillbaka, maten var okej en aning flottig. Sen blev man lite uttråkad för det ligger en bit bort ifrån stan (playa del Carmen) . Det var ganska dyrt att ta sig dit har jag för mig.
Men ett fantastiskt fint ställe och jag älskar Mexico.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Caroline B
E-ConciergeDRETU, E-Concierge Seve på Dreams Tulum Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2016

Dear Caroline B

Thank you for sharing your opinion about your recent stay at Dreams Tulum with all the Tripadvisor community.

We are more than glad to know you had an excellent vacation with us and were able to enjoyed every service we have to offer. We hope to have the opportunity to host you once again in a near future.

We appreciate your constructive review and we hope to have the opportunity to welcome you in the near future.

Sincerely

eConcierge & Social Media Coordinator

Omdömet skrevs 8 mars 2016 från mobil enhet

Underbart hotell vid fantastisk strand!!! Paradiset! Maten var fantastisk på alla restauranger. Trevlig personal och underbart väder. Enda negativa var att det var så liten bit av stranden som var badbar pga alla Coraller. .. Men underbart klart vatten och kritvit sand. Vi åkte till Playa Paraisio ca 15 min taxiresa. Där var den vackraste stranden jag någonsin sett!!!

Datum för vistelsen: november 2015
1  Tack Jenny O
E-ConciergeDRETU, Gerente på Dreams Tulum Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2016

Vi uppskattar den tid du har vidtagit för att dela din recension. Vi är glada att du haft din tid här med oss. Vi ser fram emot din retur.

Vänliga hälsningar,
Förvaltnin

Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Vi (ett sällskap på 4 vuxna) besökte Dreams Tulum i feb -16. Hotellet är lagom stort, familjärt och vackert.
Atmosfären är lugnt, inget sent festande eller fylla.
Rummen är rena och bekväma. Vår städerska Ramona låste tom vår safetybox en dag då vi hade glömt att låsa den. Hon lämnade en lapp där det stod hur vi skulle göra för att få hjälp med att låsa upp den. Det enda man kan klaga på gällande rummen är att det luktar illa från avloppen ibland. Vi nämnde detta vid ett tillfälle och när vi kom tillbaka den dagen hade de varit och rengjort avloppen. Trots det luktade det tyvärr illa ibland.
Matutbudet är mycket bra. Diana och Alma vid frukosten visste tom vad vi ville dricka efter några dagar :) Eduardo på middagsbufféen var extremt trevlig och proffsig.
Entertainmentpersonalen (Liz, Javi, Brando, Adrian och Horacio mfl) gjorde allt för att gästerna inte skulle ha tråkigt. Det var kul att se människor som pratar olika språk och som inte kände varandra spela volleyboll ihop när grabbarna hade dragit ihop ett gäng! Genomgående var 99.9% av samtlig personal mycket proffsiga, hjälpsamma, stolta över sitt ursprung och trevliga.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack ide-solna
E-ConciergeDRETU, eConcierge Seve på Dreams Tulum Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2016

Kära gäst.

Tack för era kommentarer.

Vi ser fram emot din retur.

Ärligt.

eConcierge & Social Media Coordinator