“Mycket bra hotell!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 2 sidor till!
Hotel Latino
Rankad som nummer 58 av 100 hotell i Tulum
Omdömet skrevs oktober 25 2016 från mobil enhet

Jag och en kompis hade bokat 3 nätter. Vi förlängde en natt för att vi trivdes så bra! Personalen var jättesnälla, speciellt Eduardo som gav oss bra tips på restauranger och annat! Rekommenderar alla att bo här. Billigt, bra läge i downtown Tulum och rent. Kändes väldigt säkert och hemtrevligt!

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack tulumarthuro

Omdömet skrevs april 11 2016

Det här hotellet hade finare rum än ett 5 stjärnigt vi bodde på, på Isla Holbox. Efter att ha insett att det sinnessjukt dyrt att bo stranden i Tulum så valde vi stan. Det är vi glada för. Cyklar fanns att hyra och stan hade massa restauranger att äta på, inte minst kibok café som serverar väldigt bra kaffe. Rekommenderar varmt att bo här under vistelsen i Tulum. Cykelturen till stranden var bara kul. Sen kan du hänga på olika beachclubs ändå.

• Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
Tack Nidalius K
Omdömet skrevs mars 7 2015 från mobil enhet

Gary var väldigt välkomnande och gav oss information om området och hur vi enklast tog oss till stranden och skrev ut kartor. Vi bodde i standardrum som var rena, fräscha och stilrent inredda. Själva hotellet är en liten oas i Tulum town, bra beläget mitt i stan men på en lugn gata, nära till restauranger/kaféer och collectivo-hållplats. Latino har en liten pool, espressomaskin (10-20 pesos per kopp) och bra wifi. Utöver detta fanns även AC på rummen och TV med internationella filmkanaler. Mycket uppskattat! Badrummen är enkla men fräscha. Städningen är mycket bra. Dani och Victor som jobbar på hotellet är supertrevliga och frågade oss varje dag om vi sovit gott, behövde hjälp m något eller bara hur dagen varit - omtänksamt utan att vara påträngande. Rekommenderar detta hotell varmt!

Bodde här: Mars 2015, reste som ett par
Tack LMD33
Omdömet skrevs januari 9 2014

Ett rent och fräscht hotell med utmärkt service från första stund. Både ägare och personal är införstådda i vikten av bra bemötande och bra service. Lugn och tyst omgivning. Frukostställen/cafe/matställen finns inom någon minuts promenadavstånd. Ca 3 km till stranden, lånade/hyrde cykel för detta. Annars finns ju taxi om man är rädd för att använda sin kropp fysiskt. Föredrar att bo inne i Tulum och inte vid stranden då kvällslivet är trevligare och billigare(mat och dryck) inne i Tulum. Skulle lätt välja detta hotell igen. Återigen stort plus till ägare och personal!

• Bodde här: Februari 2013, reste som ett par
Tack Patrikolof
Omdömet skrevs januari 26 2013

Vi trivdes ypperligt på det här hotellet. Rent och snyggt, enkelt fint hotell med hjälpsamma ägare och personal. Hotellet ligger på en bakgata, vilket gjorde att det var väldigt lugnt och tyst. Ingen frukost, men det finns ett bra café att äta frukost på bara en liten bit bort. Ägaren till caféet har även en butik som hyr ut dyk- och snorkel utrustning. Tulum är en trevlig stad och inte lika "turistig" som städerna norr om staden. Vi hittade många restauranger med mat från olika delar av världen, då människor med många olika nationaliteter bor i den här staden.

• Bodde här: December 2012, reste med familjen
Tack VindelAlvan
HotelLatinoTulum, General Manager på Hotel Latino, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2013

Dear guest,
Thank you for posting your review of Hotel Latino and for staying with us. We enjoyed you staying with us.
Happy future travels and best regards,
Liz & Gary

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Tulumhotell
1,9 km bort
Hotel Posada 06 Tulum
Nr 44 av 100 i Tulum
379 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Latino? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Latino

Adress: Calle Andromeda between Beta sur and Orion sur | Centro, Tulum 77760, Mexiko
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Riviera Maya > Tulum
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 9 av De mest prisvärda hotellen i Tulum
Nr 30 av Romantiska hotell i Tulum
Prisklass: 667 kr - 1 069 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Latino 3*
Antal rum: 9
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Hotel Latino. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Latino Hotel Tulum

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?