Öppet i dag: 10:00 - 18:00

från 64,35 US$
från 89,90 US$
från 89,00 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2019 från mobil enhet

Tyvärr inte den pardisstrand vi förväntas oss pga av all tång som ligger i drivor i vattenlinjen. Synd om orten, kommer bli problem om dom inte kan lösa detta på ngt sätt.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack L6269PPpeters
Omdömet skrevs 17 februari 2019 från mobil enhet

Fantastisk strand med många olika strandklubbar. De flesta kräver att man handlar hos dem för att få nyttja solsängar, oftast 50 USD per person och dag. Rekommenderar strandklubben vid Villa Alquima, de kräver inte att man handlar men har jättefina solsängar med tak, vilket många inte har. Bra restaurang och service. Stranden är inte jättebarnvänlig mtp vågorna men fantastiskt vacker.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Annica S
Omdömet skrevs 13 januari 2019 från mobil enhet

Vi återvände för andra gången till denna paradisstrand (2012 var 1a ggn) och den var lika magisk som vi mindes det.
Servicen på stranden perfekt och sköna solsängar. Hyra av en solsäng kostade 100kr och vill man går det bra att ligga på handduken direkt i sanden.
Lunchrestaurangen på beachen var en smakupplevelse, bla tonfisktaco, pasta alfredo, grekisk sallad och en rätt med bläckfisk, räkor mm och tortillabröd.
Vi tog taxi från playa del Carmen och taxin väntade på oss i fyra timmar exkl transporten som tog 1 timme enkelväg. För detta betalade vi ca 300kr per pers.
Billigare alternativ buss till Tulum och taxi sista biten ut till stranden.
Rekommenderas varmt en dagstur hit.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack Ultranilla68
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk strand med massa mysiga mindre Hotell där man bara kunde välja i vraka var man ville ligga då det fanns stolar överallt och lungt med folk fram till 13.00

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack 65 668 792
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Tyvärr tjockt täcke av stinkande tång längs hela stranden. Synd på fint ställe. Fantastiskt fin sand. Åt en god lunch iallafall.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack lindawM6373PS