“Bäst hittills i Tulum”

Kök: Västindiskt, Bar
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Mkt bra mat och service, även drinkarna var EXLNTa!
Vacker och soft miljö. Har prövat flera bra ställen i Tulum men detta var bäst hittills. Kanske även äter sista måltiden här, även om jag hellre testar ngt nytt!
Mkt bra på alla sätt!

Tack Magnus L

Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Kul mat med mycket smak å annorlunda touch.
Servicen var som ombyte bra och snabb. Priserna på de bättre ställena ligger strax under svenska priser. Miljön grymt skön men med mygg

Tack Fahlis69
Omdömet skrevs 28 november 2016

Maten var helt okej men inte den bästa vi åt i Tulum. Mysigt och trevlig personal. Vi blev lite besvikna eftersom vi blivit tipsade om pizzan på denna restaurang tidigare, tyvärr finns den inte kvar på menyn.

Tack 292linneae
Omdömet skrevs 28 januari 2016 från mobil enhet

Detta underbara fina ställe får ni absolut inte missa.
Spännande och god mat och väldigt bra drinkar. Dom är kända för sina mezcaldrinkar så det måste testas.
Underbar personal

Tack settdetmesta
Omdömet skrevs 11 januari 2016

Casa Jaguar tillhör de populära restaurangerna i Tulum vilket gjorde att det ständigt var kö för att få bord. Men den positiva är att det gjorde inte så mycket eftersom de har spel och långbord där man kan ta en drink medan man väntar så tiden gick snabbt iaf. Har man tur får man även något litet tilltugg under väntan.
Det är väldigt mysigt uppbyggt och från hela restaurangen ser man den stora grillen där de mesta tillagas. Tyvärr så upplevde jag inte att maten smakade grillat (smakade mer som stekt eller ugnsstekt) Matan var god men grillsmaken var en besvikelse för min del. Men trots detta var vi där två gånger under vår vistelse i Tulum. Enda negativa var att personalen kändes stressad och småsprang mellan borden vilket förtar lite av den mysiga stämningen.
En mysig restaurang med god mat och goda drinkar.

Vi bodde inte långt ifrån så vi gick förbi Casa Jaguar på morgonpromenaden och de såg då ut att servera en jättemysig brunch vilket vi aldrig hann prova - så ett tips är att kolla in den.

Tack Jennie L

Resenärer som tittade på Casa Jaguar Tulum tittade också på

Tulum, Riviera Maya

Besökt Casa Jaguar Tulum? Berätta vad du tyckte!