“Supertrevlig lägenhet med två sovrum”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om CONDO NATURA TULUM

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
55 omdömen
15 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Supertrevlig lägenhet med två sovrum”
Omdömet skrevs 2 februari 2018 för en vistelse i februari 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var två familjer (5 personer) som bodde här i 4 nätter i februari 2018. Lägenheten ligger i ett väldigt trevligt område (Aldea Zama) Allt som behövdes fanns i lägenheten. Bra kök, bra umgängesytor både inne och ute. Från balkongen ser du den fina poolen. Lägenheten ligger mellan staden och stranden och vi tog taxi. Kostar inte mycket, mellan 100-150 pesos en väg. Men har man cykel kan man lätt ta sig till både city och strand.

Det finns vakt på området så det kändes även väldigt säkert. Han var också väldigt hjälpsam med att boka taxi mm.

Det finns en jättestor affär på några km avstånd. Taxi kostar mellan 50-100 pesos. Där kan du köpa in varor om du vill ha självhushåll för frukost,lunch och middag. Inte så många restauranger på gångavstånd men det kostar väldigt lite med taxi.

Området är på väg att växa med flera lägenhetskomplex så om något år eller så finns det nog mer restauranger på nära avstånd.

Det var bara en sak som inte var helt klockrent och det var att wi-fi var lite svajigt. Det vill säga att det funkade lite då och då men det var ingen stor sak.

Kan varmt rekommendera att bo här.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
klausgare ...
Nürnberg, Tyskland
1 omdöme
Omdömet skrevs 9 april 2018 för en vistelse i mars 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera