“Fantastisk! Fantastico!”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nora S
1 omdöme
“Fantastisk! Fantastico!”
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 för en vistelse i juli 2016

Vi är riktig nöjda med personalen, jätte trevliga, lägenheten var jätte jätte fint!, för oss var perfekt läge då fick vi vår vardagliga motion genom att gå till stranden, det tar mellan 15 till 25 minuter beror på hur snabbt man går och om man inte fastnar på affärerna som vi gjorde, på kvällen är ganska mörk i hela stan att gå så vi tog taxi som tar 40 mexikanska pesos, runt 20 kr. Väldigt bra taxi bolag i playa del carmen.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: vardagsrummet
Gillade minst: balkongen
Resegrupp: Storfamilj
Din ålder 25-34
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 15 2016
Grazie Alessandra e stato un piacere conoscervi e speriamo di rivederci presto a Casa Felicidad Apartment
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera