“Mr”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Anders B
1 omdöme
“Mr”
Omdömet skrevs mars 12 2017 för en vistelse i mars 2017

Fin liten välutrustad studiolägenhet, perfekt för 2 personer. Rent och snyggt. Ligger i ett trevligt litet lägrnhetskomplex med egen helt skyddad innergård och fin swimmingpool. Trevlig social samvaro med bl a marknad och gemensam måltid en gång per vecka. Lugnt beläget i norra delarna av Playa del Carmen med de härliga stränderna inom 5 minuters promenad. Gott om trevliga restauranger i närheten. Enda negativa är en något tråkig terrass delad med två andra lägenheter.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
natt
vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera