Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe med god mat , trevlig och serviceinriktad personal.
Flera restauranger att välja på.
Stort spa med många olika behandlingar.
Väldigt nära till underbar strand och hav.
Lugnt och avkopplande.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack KatharinaH611
Pilar O, Community Manager på Platinum Yucatán Princess All Suites & Spa Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2017

Kära Katharina,

Tack så mycket för sådana bra kommentarer, vi är stolta över att ha gett en otrolig semester.

Vi hoppas att snart besöka oss för att ha andra oförglömlig semester.

Varma hälsningar från Mexiko

Omdömet skrevs 5 februari 2017

Trevligt och bra hotell men inte 5-stjärnigt som de själva påstår. Typ som 4:a. Väldigt trevlig personal både i barer och de olika restaurangerna. Mycket bra utbud av både sprit och mat. Bra kött och mycket sallad och alltid fisk i buffén. Bra köttrestaurang men också japansk och italiensk restaurang. Sprit har de riktiga sorter och inte bara inhemska varianter. Deras "disco" var pajas och om du vill göra något efter kl 23 så måste man åka ner till Playa Del Carmen. Ca 10 min med taxi kostar 125 kronor enkel resa. De flesta besökare är par så någon fest blir det inte. Mycket folk på showerna som börjar 21:30 men sen går de flesta och lägger sig. Inga barn få bo här vilket var super.

Tips för att välja rum: Inget störande ljud eftersom pool-barerna stänger kl 18. Efter 23 finns inga störande ljud.
  • Bodde här: december 2016, reste ensam
Tack AndreasB2409
Pilar O, Community Manager på Platinum Yucatán Princess All Suites & Spa Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2017

kära Andreas,

Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med resa Advisor gemenskapen. Vi har tagit all feedback ombord och kommer att användas på ett konstruktivt sätt för att fullända vår Platinum Yucatan Princess erfarenhet.

Vi ser fram emot att välkomna dig igen.

Vänliga hälsningar.

Omdömet skrevs 29 november 2016 från mobil enhet

Hotellet, maten och personalen är helt underbart. Trevliga och hjälpsamma människor på alla sätt och vis.
Vi uppgraderade vårt rum till swimout och det var värt varenda krona då man har pool och solstolar precis utanför.
Det som drar ner betyget är att stranden är så stenig så jag kunde inte bada där. Går man ca 150 m söderut är stranden bra.
Det som oxå är dåligt är att de spelar så otrolig hög musik vid en av poolerna så man ville inte vara vid hotellet på eftermiddagarna. Är ett vuxenhotell men liknar då mer ett ungdomshotell med fulla människor och det var inte vad vi ville ha.
Bor man bort ifrån poolen så är det såå mycket bättre.

Bodde här: november 2016
Tack Lisa B
Pilar O, Gerente på Platinum Yucatán Princess All Suites & Spa Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2016

Kära Lisa B,

Vi skulle loike för att tacka dig för att välja vår Resort och lämna dina kommentarer i Tripadvisor.
Vi är glada att veta att du har haft din vistelse hos oss och vi hoppas att få möjlighet att välkomna er tillbaka inom en snar framtid.

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

Jag & min sambo åkte hit den 26 maj till den 9 juni, var där i 2 veckor. Mötes av bra service, välkomstdrink och de körde oss till vårt rum. Väldigt fina rum, fräscht. Bra badrum och väldigt bra med 2 duschar i samma men dock onödigt med badkar. Vi hade tillgång till egen pool utanför som var väldigt smidig men smutsiga utemöbler som dom ej rengjorde.
Då de var lågsäsong på hotellet så bestämde dom sig att stänga en restaurang varje kväll, ingen info heller. Och en kväll hade dom strejk så alla restaurangen var stängda förutom buffén, många besvikna miner såg vi & även vi då vi hade planerat en fin middag.
Bra aktiviteter vid poolen & stranden oxh även på kvällarna.
Men annars var vi väldigt nöjda

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Matilda J
Pilar O, Gerente på Platinum Yucatán Princess All Suites & Spa Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2016

Kära Matilda J.
Vad en stor glädje att läsa din ärliga och objektiva granskning. Vi är så glada du hade en bra tid på vår resort.

Positiv feedback är mycket uppskattat. Vi kan försäkra er att vi alltid försöker göra allt som är möjligt att skapa njutbara upplevelser för våra gäster, och vi kommer att överväga alla era kommentarer som ett stort värde som hjälper oss att förbättra.

Det skulle vara ett nöje för oss att välkomna er tillbaka inom en snar framtid.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 19 april 2016

Fantastiskt bra toppklass på allt.Stannade i en vecka.Bätte får man leta efter.Supermat o service.Rent o fint.Var inte med på kvällsaktiviteter.Denna resort kan jag verkligen rekommendera. Underbart är bara förnamnet

Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack 349fredriks