Boka i förväg

Mer information
från 59,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Mysig handelsgata. Lång är den med massor att se, shopping och äta.
Hittade bland annat Brian Fieries restaurang.
Livemusik varje kväll.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack harri786
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Det här är ju ändå ett måste om man är i playa. Barer, affärer, restauranger, gallerior. Visst det är mycket turistigt men vi är väl turister eller? Många har skrivit att folk rycker i en och vill sälja droger - dom säger typ hej kom in i min butik, det är bara ignorera om man inte är intresserad herregud.
Droger varken såg eller hörde vi under våra två veckor där och vi gick den gatan varje dag.
Jag gillade det! Sen att det är trångt och hög volym får man räkna med. Uppträdanden och sånt.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack mariabC7654GB
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Väldigt trångt och många "rycker" i en.Ta hellre en äta över denna,lugnare och billigare.Kolla restaurangtips på Trip Advisor innan du bestämmer dig.Det finns många "stolpskott"

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack bellman2015
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

En gågata med mycket restauranger,barer,butiker och oändligt mycket mer. Som alla andra turistställen men här vill dom verkligen även få dig att köpa droger. Vart du än går så frågas det. Billigare och bättre restauranger på gatan framför mot stranden till och även ovanför femte avenyn. Även banken finns bakom köpcentret om du behöver ta ut pengar säkert.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack BaraTTur
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Bra för shopping men i princip samma produkter överallt. Blir tokig på alla som skriker på en, om man vill ha droger, taxi, souvenirer, tequila, mat... gå den gatan en gång och du har haft minst 15 pers som ropat något! Och gå tillbaks så har du minst lika många...

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack emelien2016