“En riktig turistgata”

Boka i förväg
Mer information
59,00 US$*
och över
Playa del Carmen-Quinta Avenida Charmig kväll ...
Rankad som nr 3 av 129 saker att göra i Playa del Carmen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En riktig turistgata med souvenirbutiker och restauranger som skyltar med ”äkta mexikansk mat”. Värt att uppleva en gång, men en gång räckte. Trevligt att ta en öl i någon av de pyntade barerna och titta på folk som passerar förbi. Oroa er inte för alla som ropar efter en och försöker sälja saker. Är bara att svara ”no thanks” och gå vidare.

Tack Linnea86

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Mysig handelsgata. Lång är den med massor att se, shopping och äta.
Hittade bland annat Brian Fieries restaurang.
Livemusik varje kväll.

Tack harri786
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Det här är ju ändå ett måste om man är i playa. Barer, affärer, restauranger, gallerior. Visst det är mycket turistigt men vi är väl turister eller? Många har skrivit att folk rycker i en och vill sälja droger - dom säger typ hej kom in i min butik, det är bara ignorera om man inte är intresserad herregud.
Droger varken såg eller hörde vi under våra två veckor där och vi gick den gatan varje dag.
Jag gillade det! Sen att det är trångt och hög volym får man räkna med. Uppträdanden och sånt.

Tack Maria B
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Väldigt trångt och många "rycker" i en.Ta hellre en äta över denna,lugnare och billigare.Kolla restaurangtips på Trip Advisor innan du bestämmer dig.Det finns många "stolpskott"

Tack bellman2015
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

En gågata med mycket restauranger,barer,butiker och oändligt mycket mer. Som alla andra turistställen men här vill dom verkligen även få dig att köpa droger. Vart du än går så frågas det. Billigare och bättre restauranger på gatan framför mot stranden till och även ovanför femte avenyn. Även banken finns bakom köpcentret om du behöver ta ut pengar säkert.

Tack BaraTTur

Resenärer som tittade på Quinta Avenida tittade också på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Besökt Quinta Avenida? Berätta vad du tyckte!