The Palm at Playa(Playa del Carmen)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Gratis frukost
La Tortuga Hotel & Spa(Playa del Carmen)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Petit Lafitte(Playa del Carmen)
  • Fri parkering
Fairmont Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Precis vid stranden
The Royal Playa del Carmen(Playa del Carmen)
Priceline
  • Gratis frukost
Banyan Tree Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Fri parkering
Rosewood Mayakoba(Playa del Carmen)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
Priceline
Omdömet skrevs 26 februari 2016 från mobil enhet

Om jag åker tillbaka till PDC någon gång blir det vistelse i detta hotell, allt var bra. Det enda man ska undvika är då deras karnevalen är, då är det rätt så bökigt utanför hotellet. Bra frukost, rena rum, trevlig personal och nära till allt..

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
1  Tack zdenkog2016
Omdömet skrevs 11 februari 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt och charmigt hotell. Ingen lyx men här har man allt man behöver. Personalen är jättegullig och hjälpsam. De är intresserade och vänliga. Baren och poolen på topfloor får man inte missa! Härlig avkoppling efter beachen. Vårt rum var ganska litet men vi betalde inte mycket så vi var nöjda. Däremot hade vi roligt åt det minimala badrummet med dörren felvänd (inåt)! Frukosten helt ok! Bra städning! Absolut värt pengarna!

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Lindalinny
Omdömet skrevs 8 februari 2016

Hotellet har ett perfekt läge 2 gator från det stora turiststråket. Bara några minuters promenad från många topp ratade restauranger. Nära walmart om man vill ha ett större utbud att handla annars ett par närbutiker precis intill. Vill man tvätta så ligger det närmsta tvätteriet runt hörnet. Buss stationen ligger 2 minuters promenad bort.
Personalen är trevlig. Bjuder varje kväll på lite vin i receptionen samt något gått till som tryffel eller en bit kaka. Flera pooler samt jaccucci.
Bra wifi (för landet).
Det ända lilla minuset är väl vattentrycket i duscharna är väldigt svagt samt att de inte har duschslang men det är nog typiskt för landet. Bara att vänja sig och stå lite längre i duschen bara.
Lite lyhört men eftersom det var ett vuxenhotell så var det ändå lugnt.
Saftyboxen var i minsta laget men har man något större så erbjuder dom sig att förvara det åt en i receptionen.
Frukosten var ovanligt bra där det bjöds på färsk frukt varje morgon , kaffe, juice samt en meny där man fick välja något valfritt från.

Kan tänka mig att bo här fler gånger.

Tips för att välja rum: Välj med utsikt mot torget.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Qwertman
Omdömet skrevs 5 februari 2016

Bodde här i 6 nätter i februari och det var verkligen en lugn oas. Nära till både strand och 5 avenyn med affärer och restauranger. Fick boende mot innergården och där var det väldigt tyst och skönt. Litet rum med helt okej. Personalen är fantastiskt trevliga och hjälpsamma och ni får vin och kaka efter stranden varje dag. Gemytligt och trevligt hotell. Ni kan softa i poolen på taket som är nytt och fräscht om ni inte går till stranden.
Efter annat boende här så insåg vi att det är ovanligt bra frukost! Vi var supernöjda när vi bodde där och när vi kom till annat hotell så saknade vi verkligen den frukosten!
Helheten är mycket bra och otroligt prisvärt hotell. Vi kan absolut tänka oss bo där igen när vi kommer tillbaka och jag rekommenderar verkligen hotellet. Det är inget barnvänligt hotell eller för äldre som har svårt att gå i trappor.
Det passar alla som vill kunna sova om nätterna. Fri wi-fi i rum och allmänna ytor men väldigt varierad styrka/mottagning. (Svag)
Mvh Lotta och Lasse

Tips för att välja rum: Välj rum mot bakgården så slipper ni trafiken (som inte är jättestörande men ändå)
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Lotta J
Omdömet skrevs 10 december 2015 från mobil enhet

Här på detta relativt lilla hotell bodde vi i 1 vecka.
Vi har aldrig har bott på ett bättre hotell där de har varit så vänliga, hjälpsamma, glada osv...

Detta hotell är placerat en liten bit från 5:avenyn (gångavstånd 3 min) vilket passade oss perfekt då vi inte är ute efter att bo mitt i vimlet.

På hotellet finns en pol och en jacuzzi som är öppen till 22:00 varje kväll.

I hotellets reception bjuds det på både vatten, kaffe och lite smågodis.
På eftermiddagen när ni kommer från stranden eller centote-turen så står det alltid crossianter/tilltugg och väntar på er.
När ni kommit hem från kvällspromenaden så bjuds det på två sorters vin med tilltugg.

Detta hotell vet hur man bemöter och behandla gäster och får de att känna sig bekväma.

Helt enkelt det bästa hotellet i Playa del Carmen, när vi kommer tillbaka så ska vi definitivt bo här igen.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Simon M