“Perfekt läge.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
La Pasion Hotel Boutique by Bunik
Rankad som nummer 17 av 216 hotell i Playa del Carmen
Omdömet skrevs februari 8 2016

Hotellet har ett perfekt läge 2 gator från det stora turiststråket. Bara några minuters promenad från många topp ratade restauranger. Nära walmart om man vill ha ett större utbud att handla annars ett par närbutiker precis intill. Vill man tvätta så ligger det närmsta tvätteriet runt hörnet. Buss stationen ligger 2 minuters promenad bort.
Personalen är trevlig. Bjuder varje kväll på lite vin i receptionen samt något gått till som tryffel eller en bit kaka. Flera pooler samt jaccucci.
Bra wifi (för landet).
Det ända lilla minuset är väl vattentrycket i duscharna är väldigt svagt samt att de inte har duschslang men det är nog typiskt för landet. Bara att vänja sig och stå lite längre i duschen bara.
Lite lyhört men eftersom det var ett vuxenhotell så var det ändå lugnt.
Saftyboxen var i minsta laget men har man något större så erbjuder dom sig att förvara det åt en i receptionen.
Frukosten var ovanligt bra där det bjöds på färsk frukt varje morgon , kaffe, juice samt en meny där man fick välja något valfritt från.

Kan tänka mig att bo här fler gånger.

Tips för att välja rum: Välj med utsikt mot torget.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Qwertman

Omdömet skrevs februari 5 2016

Bodde här i 6 nätter i februari och det var verkligen en lugn oas. Nära till både strand och 5 avenyn med affärer och restauranger. Fick boende mot innergården och där var det väldigt tyst och skönt. Litet rum med helt okej. Personalen är fantastiskt trevliga och hjälpsamma och ni får vin och kaka efter stranden varje dag. Gemytligt och trevligt hotell. Ni kan softa i poolen på taket som är nytt och fräscht om ni inte går till stranden.
Efter annat boende här så insåg vi att det är ovanligt bra frukost! Vi var supernöjda när vi bodde där och när vi kom till annat hotell så saknade vi verkligen den frukosten!
Helheten är mycket bra och otroligt prisvärt hotell. Vi kan absolut tänka oss bo där igen när vi kommer tillbaka och jag rekommenderar verkligen hotellet. Det är inget barnvänligt hotell eller för äldre som har svårt att gå i trappor.
Det passar alla som vill kunna sova om nätterna. Fri wi-fi i rum och allmänna ytor men väldigt varierad styrka/mottagning. (Svag)
Mvh Lotta och Lasse

Tips för att välja rum: Välj rum mot bakgården så slipper ni trafiken (som inte är jättestörande men ändå)
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Lotta J
Omdömet skrevs december 10 2015 från mobil enhet

Här på detta relativt lilla hotell bodde vi i 1 vecka.
Vi har aldrig har bott på ett bättre hotell där de har varit så vänliga, hjälpsamma, glada osv...

Detta hotell är placerat en liten bit från 5:avenyn (gångavstånd 3 min) vilket passade oss perfekt då vi inte är ute efter att bo mitt i vimlet.

På hotellet finns en pol och en jacuzzi som är öppen till 22:00 varje kväll.

I hotellets reception bjuds det på både vatten, kaffe och lite smågodis.
På eftermiddagen när ni kommer från stranden eller centote-turen så står det alltid crossianter/tilltugg och väntar på er.
När ni kommit hem från kvällspromenaden så bjuds det på två sorters vin med tilltugg.

Detta hotell vet hur man bemöter och behandla gäster och får de att känna sig bekväma.

Helt enkelt det bästa hotellet i Playa del Carmen, när vi kommer tillbaka så ska vi definitivt bo här igen.

Bodde här: December 2015, reste som ett par
Tack Simon M
Omdömet skrevs januari 4 2015

Tysta bekväma rum med bra sängar. Bra Ac och en liten balkong. Fin liten trädgård med både pool och jacuzzi. Perfekt "lugnt" läge men endast 5min promenad till stranden. Vill man inte ha hög barmusik in genom fönstret så är detta stället. Rent snyggt och mycket välskött. Mycket trevlig och professional personal med Pedro och Conrad som galjonsfigurer. Vårt bagage fastnade i New York och utan Pedros ihärdiga och tålamodsprövande hjälp hade vi aldrig nog fått dem. Tack så mycket. Vi blev så hjärtligt bemötta vid alla våra möten att vi skämdes oss som hemma. Hög familjefaktor. Utan tvekan ett kanon ställe med bra frukost. Vi längtar efter att få återvända.

• Bodde här: December 2014, reste som ett par
2  Tack Bo N
Omdömet skrevs december 27 2013 från mobil enhet

Vi bodde här över jul och det var underbart! Bra avstånd till strand, avenue 5 och busstation. Det är bland de bästa hotellen vi har bott på. Önskar att dem fanns i Sverige också. Personalen är underbara och blir dina vänner! Det här stället är verkligen ditt andra hem!

Bodde här: December 2013, reste med vänner
1  Tack Sara M
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Playa del Carmenhotell
Nr 53 av 216 i Playa del Carmen
2 438 omdömen
0,3 km bort
Illusion Boutique Hotel by Xperience Hotels
Illusion Boutique Hotel by Xperi ...
Nr 49 av 216 i Playa del Carmen
The Carmen Hotel
Nr 13 av 216 i Playa del Carmen
542 omdömen
Visa priser

Besökt La Pasion Hotel Boutique by Bunik? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om La Pasion Hotel Boutique by Bunik

Adress: Calle 10 norte | Between Ave 15 & 20, Playa del Carmen 77710, Mexiko (Tidigare La Pasion Hotel Boutique)
Telefonnummer:
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Riviera Maya > Playa del Carmen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 17 av 216 hotell i Playa del Carmen
Prisklass: 602 kr - 1 413 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — La Pasion Hotel Boutique by Bunik 3.5*
Antal rum: 28
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med La Pasion Hotel Boutique by Bunik. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?