Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat, fina fräscha pooler. Bra underhållning och helt ok drinkar. Städningen var även den bra. Stranden vid hotellet var så där, men gick man en bit bort blev det bättre. Lagom avstånd till centrum och det var smidigt och billigt med collectivos

Bodde här: december 2017, reste med familjen
1  Tack eouppsala
OceanCustomerService, Director de Relaciones con Clientes på Ocean Maya Royale, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2018

Kära eouppasala, tack för dina kommentarer. Kom tillbaka snart till ditt hem, Ocean Maya Royale.

Omdömet skrevs 20 maj 2017

Hög klass, och service i världsklass! Väldigt god mat och trevligt strand och poolområde. Vi hade problem med ac:n i vårt rum, och fick genast hjälp med att byta rum. Väldigt många olika restauranger att välja på som höll väldigt högklass, oavsett om du var privlege eller inte. Stranden var ett litet minus men det var inget hotellet kunde rå för, stranden var mycket bättre att ligga och sola på, nära avstånd till poolen.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack petrajarl
Omdömet skrevs 7 april 2017

Vårt andra besök här! Mycket bra och avslappnat hotell med fantastisk personal. Restaurangerna håller hög klass. Underbart vackert hotellområde med många " nära djur upplevelser"! Poolen och poolbaren är det självklara hänget och det är skoj att följa Coco Bongos aktiviteter! Vi lyckades få vara med på fyra skum-partyn i poolen! Kommer absolut att återkomma fler gånger. Det enda negativa vi kommer på är att det vara lite rörigt i frukostrestaurangen, då det under högt tryck inte fanns tallrikar, glas mm.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack veronicanorberghoff
OceanCustomerService, Director de Relaciones con Clientes på Ocean Maya Royale, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2017

Dear OMR Guest,

Special thanks for taking the time to write and share this review of our resort with all the community of travelers and future OMR guest.

Please let us know next time you plan your holidays, we will be looking forward to be your host once again, we are sure this time we will be able to achieve a 5* review from you.

Best Regards,

Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Ett underbart hotell, smakfull inredning och bra standard. Fräscht och god mat. Finns inget att sakna. Inga barn, dock gott om berusade amerikaner på eftermiddagarna.
Välskötta trädgårds ytor, bra städat.
Sängar sköna och ac mkt bra på rummet.
Serviceminded personal som är mkt trevliga. Enda minuset, är den bristande servicen i buffé restaurangen på kvällen. Den kunde varit betydligt bättre.
Ligger avlägset, och stranden är pga naturliga förhållanden ej så bra.
Rena och fina pooler.

Bodde här: januari 2017
Tack Jennie K
Omdömet skrevs 7 december 2016

Små hus ligger utspridda på området, märktes att det inte var högsäsong när vi kom, början av november för allt var inte fullbokat. Helt fantastiska restauranger du kan välja ala carte från utan att betala något extra. Vi tyckte bäst om den asiatiska och den internationella. Låg ett par dagar vid poolen men stranden var bättre, visst det kom tång från havet men det är knappt något som hotellet styr över, de krattade bort så mycket de kunde hela tiden.Rekommenderar starkt detta hotell, minus var att det luktade mögel på rummen men det är ingen ovanlighet på sådana ställe med värme o hög fuktighet.Trevligt inslag massa "vilda djur" sprang omkring på området, tråkigt när folk inte respekterar att de Inte ska mata dom.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Ingrid F