“Underbart mat och drinkställe på stranden”
Omdöme om Lido Club de Playa

Lido Club de Playa
Rankad som nr 23 av 1 495 Restauranger i Playa del Carmen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi testade flera restauranger på stranden men inget slår Lido’s mat, drinkar eller priser! De har bl.a. den bästa cevichen vi ätit. Bra, vaken och serviceinriktad personal och du får solstolar gratis hela dagen om du äter eller dricker där för ca 100 kr/person.

Tack Hans Ö

Omdömet skrevs 14 mars 2017

En mycket trevlig strandbar och hyfsad strand, men går man ca 200 meter så är stranden bättre. Här bra priser på det mesta och så får jag en god Ocho Rocho tillsammans med en dubbel X: Personalen är trevlig med gott humör

Tack Jan S
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Helt fantastisk strand restaurang. Solstolar man får nyttja om man äter/dricker från deras restaurang. Otroligt god mat till bra pris.

Tack NorthStar526608
Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Bra beachclub med goda drinkar och bra mat. Solstolarna kostar inget om man äter och dricker. Trevlig och serviceminded personal - en eloge till Alex!

Tack Marie-Louise O
Omdömet skrevs 10 april 2016 från mobil enhet

Ett trevligt ställe på stranden! Bra service och trevlig personal. Beställde en carbonara för 90 pesos och en ceasarsallad med kyckling för 125 pesos. Mycket god mat!

Tack Emy L

Resenärer som tittade på Lido Club de Playa tittade också på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Besökt Lido Club de Playa? Berätta vad du tyckte!