Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Ett enkelt litet men jättebra hotell.
Personalen var alltid glad och tillmötesgående, här fanns allt vi behövde. Frukosten var enkel men god, rostat bröd, juice, kaffe, yogurtar, färsk fruktsallad och något varmt.

Bodde här: februari 2018
Tack Camilla H
XperienceHR, Gerente på Hacienda Paradise Boutique Hotel by Xperience Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Dear Ambassador Camilla H,

We are so happy to hear about you! It seems that it was yesterday when you came here. We hope you have a nice flight back home.

For us it was great to have you in this your new home, I hope you can come back soon and know our others hotels in Playa del Carmen, certainly Hacienda Paradise will be one of your favorites because of the location to the other places. I want to thank you for your comment and your trust in us, all the Xperience Hotels Family do their best to give you the best stay.

Please keep in contact with us, any information your require I will be here to assist you.

Best Regards,
Fanny Estrada
Room División Coordinator

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Detta hotell kan vi verkligen rekommendera. Hotellet har fina rum som alltid är välstädade och fräscha. Ett stort kylskåp som vi tycker är ett plus. Personalen är supertrevliga och tillmötesgående. Frukosten är det enda som kunde lämna lite övrigt att önska. Den är ok, men inte mer. Vill du ha ägg kan du få det mot extra kostnad. Det finns en maskin i lobbyn med varmt och kallt vatten(vill du ha te finns det, men inget kaffepulver) Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera detta familjera hotell!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Stefan N
XperienceHR, Gerente på Hacienda Paradise Boutique Hotel by Xperience Hotels, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Dear Ambassador Stefan N,

¡Thank you for letting us be part of your vacations at Hacienda Paradise! I could not be happier to know that we made such an impression on you. Whenever we can find a moment to add a personal touch to our Ambassador's (guests) stay, we will.

I will be sure to let all our team know that you mentioned our service, and I thank you on their behalf. We hope you and your friends are still holding their souvenirs close and remembering all of the experiences they had with us.
Thank you as well for recommending all our services and amenities.

We would love for all of you to return for another memorable vacation in the future, and we hope that time comes soon.

Sincerely,
Fanny Estrada
Room Division Coordinator

Omdömet skrevs 14 mars 2017

Vi bodde här i tre veckor och trivdes alldeles utmärkt, personalen är hjälpsam¨, de tipsar oss om olika restauranger och utflykter.
Städningen sköts jättebra med olika dekorationer efter de har bäddat

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Jan S
Omdömet skrevs 16 januari 2017

dont understand dont understand dont understand bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Snälla låt migslippa denna fråga nu när jag fyllt i det andra. Det vore så tråkigt att fall på detta enda när jag faktiskt kämpat mig igenom alla de andra frågorna.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack larsanderh
Omdömet skrevs 4 december 2015

Ett bra hotell med allt man kan tänkas behöva Vänligt bemötande av en mycket serviceinriktad personal som serverar allt från god frukost till middag och drinkar Dygnet runt bemannad reception där den närmaste belägna bankomaten är belägen är bara en sak i raden som gör att detta hotell känns tryggt och bekvämt

• Bodde här: november 2015, reste ensam
Tack 578sten007