Omdömet skrevs 12 december 2012

Animacion Team är fyra härliga ungdomar som står för underhållningen på kvällarna. På dagarna jobbar dom på stranden och leker/underhåller gästerna. De är mycket sociala och bryr sig om alla gäster.
Mycket personal som är duktiga och trevliga. Alltid hjälpsamma.
Hotellet är ganska slitet. Tex låter ac. fruktansvärt. Möbler i rummen och på ute-plats är obekväma.(Hängmattan på ute-plats bra) Sängarna är bra.
Kranar och dusch är gamla.

Tips för att välja rum: Al incl. rekommmenderas
  • Bodde här: december 2012, reste som ett par
1  Tack Akjkpg
Playa04, Manager på Real Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2012

Thank you very much for your comments, we really appreciate them it so important for us, and get a feedback for all Staff, We really hope that you are coming back again soon. Best Regards.

Omdömet skrevs 11 juli 2012

Ett bra all inclusive hotell nära stranden. Stort fint grönområde med pool, möjlighet till massage och trevlig personal. Absolut värt pengarna.

• Bodde här: januari 2012, reste som ett par
1  Tack HMPR
Omdömet skrevs 21 maj 2012

Lungt och bra läge på hotellet. Vill man ha party, så går man 5-10min och är mitt i smeten på gågatan. Hotellet är inte helt nytt och det kan man märka på vissa saker. AC:n på rummet för oväsen. Mycket trevlig personal. Lagom promenadavstånd till beachen. Fri shuttelbuss till stranden hela dagen. Gratis cyklar finns, men går knappast att använda då det ej görs någon service på dessa, är generellt i dåligt skick. Maten, restaurangerna och barerna på hotellet har bra standard, mycket bra mat och dryck. All incl rekommenderas. Prisläget är ok och passar för min börs.
På hotelelt ges också en show varje kväll vid 20-tiden, en mycket glatt gäng på 4 personer ANIMACION REAL https://www.facebook.com/animacionreal som har ett speciellt tema varje kväll, dom finns även under dagen på stranden där dom har olika aktiviteter.

• Bodde här: mars 2012, reste som ett par
1  Tack Nina-Hansi
Playa04, Manager på Real Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2012

Thank you very much indeed for your comments, it is so important for us, I already show your comment to all Staff and they are so happy with it. We really hope that you are coming back again soon. This is your home. Best Regards.

Omdömet skrevs 19 mars 2012

Vi hade en fantastisk semester i Playa del Carmen från 1/3 till 15/3. Vi bodde på Real Playa del Carmen och har aldrig trivts så bra som där under någon av alla resor vi gjort. Fantastisk personal som alltid hade ett leende till övers. Varierat matutbud och man fick akta sig för allt för stor viktökning. Bra frukost där man kunde skapa sig en egen omelett , varierad lunch och middagarna hade olika teman varje dag. jag testade inte allt av bufferna men fiskrätterna var väldigt goda. Underhållning varje kväll och en perfekt start på kvällen.

• Bodde här: mars 2012, reste som ett par
5  Tack UlfLindgren
Omdömet skrevs 18 februari 2012

Finns inget att klaga på!
Det var städat varje dag, AC på rummet, bra poolområde, solsängar, hängmattor m.m.
Fanns alltid något man kunde äta så även maten var bra, och till alla som klagar på maten - Man kan INTE gilla allt !!!
Bra service på personalen och bra toaletter !
Stranden är en ca 10 minuters promenad bort och om man inte vill gå så finns det en buss som går mellan stranden och hotellet med jämna mellanrum (kostnadfri).

Underhållningen på kvällen och dagarna av "Animacion Team" var helt perfekt 10/10. Finns ett stort utbud med aktiviteter dom erbjuder nere vid stranden. Och på kvällen har dom en massa olika shower, allt från dans till spelkvällar där alla kan delta och mycket skratt utlovas !

Så STORT TACK till Danijel (El Toro), Raquel (Mamacita), Vyaney (Mamacita) och Alejandro (Sexmachine) som lägger ner otroligt mycket jobb för att underhålla alla gäster !

• Bodde här: januari 2012, reste med familjen
7  Tack Robin J