“Real Playa del Carmen, Animation Team”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
Real Playa del Carmen
Rankad som nummer 146 av 214 hotell i Playa del Carmen
Omdömet skrevs december 14 2012

Animacion Team har gjort vår semester ännu bättre. Blev rekommonderade att välja till större rum, helt klart värt pengarna. Hotellet helt OK, bra mat, trevlig personal. Nära till stranden och beach cluben där Animacion Team bryr sig om "sina gäster". Åker gärna tillbaka till Mexiko och Playa del Carmen

Tips för att välja rum: Välj till större rum.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2012, reste som ett par
Tack Lenitaje

Omdömet skrevs december 12 2012

Animacion Team är fyra härliga ungdomar som står för underhållningen på kvällarna. På dagarna jobbar dom på stranden och leker/underhåller gästerna. De är mycket sociala och bryr sig om alla gäster.
Mycket personal som är duktiga och trevliga. Alltid hjälpsamma.
Hotellet är ganska slitet. Tex låter ac. fruktansvärt. Möbler i rummen och på ute-plats är obekväma.(Hängmattan på ute-plats bra) Sängarna är bra.
Kranar och dusch är gamla.

Tips för att välja rum: Al incl. rekommmenderas
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2012, reste som ett par
1  Tack Akjkpg
Playa04, Manager på Real Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade december 12 2012

Thank you very much for your comments, we really appreciate them it so important for us, and get a feedback for all Staff, We really hope that you are coming back again soon. Best Regards.

Omdömet skrevs juli 11 2012

Ett bra all inclusive hotell nära stranden. Stort fint grönområde med pool, möjlighet till massage och trevlig personal. Absolut värt pengarna.

• Bodde här: Januari 2012, reste som ett par
1  Tack HMPR
Omdömet skrevs maj 21 2012

Lungt och bra läge på hotellet. Vill man ha party, så går man 5-10min och är mitt i smeten på gågatan. Hotellet är inte helt nytt och det kan man märka på vissa saker. AC:n på rummet för oväsen. Mycket trevlig personal. Lagom promenadavstånd till beachen. Fri shuttelbuss till stranden hela dagen. Gratis cyklar finns, men går knappast att använda då det ej görs någon service på dessa, är generellt i dåligt skick. Maten, restaurangerna och barerna på hotellet har bra standard, mycket bra mat och dryck. All incl rekommenderas. Prisläget är ok och passar för min börs.
På hotelelt ges också en show varje kväll vid 20-tiden, en mycket glatt gäng på 4 personer ANIMACION REAL https://www.facebook.com/animacionreal som har ett speciellt tema varje kväll, dom finns även under dagen på stranden där dom har olika aktiviteter.

• Bodde här: Mars 2012, reste som ett par
1  Tack Nina-Hansi
Playa04, Manager på Real Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade maj 23 2012

Thank you very much indeed for your comments, it is so important for us, I already show your comment to all Staff and they are so happy with it. We really hope that you are coming back again soon. This is your home. Best Regards.

Omdömet skrevs mars 19 2012

Vi hade en fantastisk semester i Playa del Carmen från 1/3 till 15/3. Vi bodde på Real Playa del Carmen och har aldrig trivts så bra som där under någon av alla resor vi gjort. Fantastisk personal som alltid hade ett leende till övers. Varierat matutbud och man fick akta sig för allt för stor viktökning. Bra frukost där man kunde skapa sig en egen omelett , varierad lunch och middagarna hade olika teman varje dag. jag testade inte allt av bufferna men fiskrätterna var väldigt goda. Underhållning varje kväll och en perfekt start på kvällen.

• Bodde här: Mars 2012, reste som ett par
5  Tack UlfLindgren
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Playa del Carmenhotell
The Royal Playa del Carmen
Nr 12 av 214 i Playa del Carmen
16 628 omdömen
Visa priser

Besökt Real Playa del Carmen? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Real Playa del Carmen

Adress: 5th Avenue Between 34th & 38th Sts, Playa del Carmen 77710, Mexiko
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Riviera Maya > Playa del Carmen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 56 av De populäraste resorthotellen i Playa del Carmen
Nr 83 av Strandhotell i Playa del Carmen
Prisklass: 575 kr - 2 614 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Real Playa del Carmen 3.5*
Antal rum: 135
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Real Playa del Carmen. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Real Playa Del Carmen Hotel Playa Del Carmen
Real Hotel Playa Del Carmen
Playa Carmen
Real Playa Carmen
Playa Del Carmen Real

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?