Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Priceline
Skyscanner.com
Prestigia.com
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1217 av 8 018 omdömen
Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger perfekt vid stranden. Gott om solstolar vid poolen. Något tråkiga pooler och barnpoolen var konstant smutsig. Mycket att välja på vid all inclusive buffén men á la carte restaurangerna serverade precis samma mat bara serverad vid bordet. Den italienska restaurangen var bäst. Rummen är små men fina. Bra ställe för en vecka men längre skulle blivit tråkigt!!

Datum för vistelsen: januari 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack Buffelin
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 27 april 2016

All inklusive hotell med flera restauranger att välja mellan. Bemötandet var fantastiskt från personalen, alltid trevliga, glada och serviceinriktade. Härlig sandstrand och flera pooler. Det var lätt att få solstolar, både på stranden och vid poolerna. Flera aktiviteter bl.a. vattengympa, yoga och olika danser. På kvällarna var det olika shower och ibland dans. Fri WI-FI i restauranger, vid poolen m.m. Men ej på rummet.

Datum för vistelsen: februari 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Renlighet
1  Tack Kicki777
Omdömet skrevs 1 april 2016

Hotellet är nyrenovetat och fint. Lätt att få solstolar vid både den underbara stranden och poolerna. Lätt att gå in till Playa del Carmen, tog ca. 20 minuter i promenadtakt. Vi hade inga problem att få gott vin till maten. Tråkigt att man inte hade gratis WiFi på rummen. Bra mat på de flesta restaurangerna, som man kunde gå till utan att förbeställa (nytt system när vi kom).
Servicen och bemötandet från personalen var fantastiskt. Alltid glada hälsningar och leenden.
Showerna var inte i vår smak. Ljudnivån kunde sänkas och innehållet kunde i flera fall bli mer varierat. Ljudnivån/akustiken i de allmänna lokalerna var i allmänhet för hög.
Vi vill varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: mars 2016
  • Restyp: Reste med vänner
    • Sovkvalitet
1  Tack Lissvor
Omdömet skrevs 21 januari 2016

Nyrenoverat all inclusive hotell med ett bra läge i Playacar distriktet.
Rummen har hög standard och med bra badrum. all dryck fylls på varannan dag i rummen och är väl tilltagen. Personalen på hotellet var mycket serviceinriktade.
Nytt poolområde med en populär poolbar. Servicen på stranden med aktiviteter och service med dryck mycket bra. Dock dyr WIFI om du vill kunna använda dig av det på hela anläggningen, drygt 300:- veckan. Gratis i lobbyn.

Datum för vistelsen: januari 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
1  Tack Peter G
Omdömet skrevs 21 januari 2016 från mobil enhet

Allt med detta hotell var bra. Vi hade redan innan ankomst bett att få ett bra o lugnt rum. Nämde att vi firade vår trettioåriga bröllopsdag i januari. När vi kom till rummet mitt i natten hade de ställt fram "champagne", choklad doppade jordgubbar och skrivit ett trevligt välkomstmeddelande. De hade även gjort lite kärlekskonst med handdukar. Veckan bjöd på alla typer av väder, men personalen gjorde allt för att gästerna skulle trivas, och det gjorde vi. God mat och dryck fanns att tillgå 24/7. Shower varje kväll med alla typer av underhållning var kul att se. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: januari 2016
Restyp: Reste som ett par