Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Väldigt fint, alla är supertrevliga, bra mat och nära till allt. Hotellet ligger precis bredvid stranden och havet. Carlos och César har olika aktiviteter under dagen för alla som vill va med. Vollyboll, pingis, samt andra tävlingar. Rekommenderar!!!!!

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Emmy L
silvestrevazquez, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Hallå Emmy L,

Tack så mycket för att du delade dina vänliga kommentarer med oss och tack så mycket för ditt besök.

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vi har haft två underbara veckor på detta fantastiska hotell. Väldigt barnvänligt, bra mat och framförallt en fantastisk stämning men väldigt trevlig personal. Alla var väldigt hjälpsamma speciellt eftersom vi reste med ett litet barn. Poolområdet var underbart med ett härligt gäng som såg till att underhålla gästerna. Ett stort tack till Carlos, Melissa och Manuel med flera :-)

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack AgnetaZelmin
silvestrevazquez, other på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Hallå AgnetaZelmin,

Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Vi har haft det helt fantastisk här. Vi har nu bara ett par dagar kvar men dessa 2 veckorna har varit underbara. Ett gigantiskt tack till Carlos och gänget som har hand om underhållningen. Ni gjorde verkligen vår semester Det bör också nämnas att hotellet ha ett fint utbud för barn, i deras kids corner arrangeras det daglig olika saker.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Carrnil
silvestrevazquez, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018

Hallå Carrnil,

Tack så mycket för att du delade med oss dina vänliga kommentarer och tack så mycket för ditt besök.

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Bra service. kajak Lektionen med Carlos var väldig bra .Underhållning var varierande .Bäst var underhållning med middag i stranden och casino night(killen
I vårt blackjack bordet var trevlig och rolig)
Vi hade så kul den kvällen.
Maten har varit bra.Behövs mer aktiviteter och att showerna varar längre

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Teemu L
silvestrevazquez, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Hallå Teemu L,

Tack så mycket för ditt besök och tack så mycket för att du delar med dig av dina kommentarer.

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Hotellet är jättebra när det gäller service & deras engagemang i aktiviteter & shower som passar alla åldrar! Jag har haft en jättebra tid här, mycket på grund av Carlos, Cesar & Manuel som jobbar inom sports entertainment & arrangerar sporter & aktiviteter varje dag, som passar alla, de är också väldigt bra på att bjuda in alla & få med sig alla i aktiviteterna! Personalen är allmänt trevlig, de hälsar alltid på en & frågar ofta hur man mår osv men är ändå inte för på! De arrangerar shower nästan varje kväll som är intressant för både stora & små, det gör att det alltid finns någonting att göra på kvällen! // Ina 16 år

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Cruiser746376
silvestrevazquez, Gerente General på Panama Jack Resorts Playa del Carmen, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Hallå Member of TripAdvisor,

Tack så mycket för att du delar dina kommentarer med oss och tack så mycket för ditt besök.