Omdömet skrevs 3 mars 2018

Ett perfekt läge på stranden och mitt i stan men man störs inte av ljudet från gatan.
Rent och trevlig personal gör att jag gärna återvänder till detta hotell.
Vi hade ingen frukost på hotellet utan finns runt omkring en hel del frukost restauranger.

Rumstips: Rum 208 egen balkong och begränsad havsutsikt mycket bra rum
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Aringblom
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Jätte bra service och rolig och skämtsam personal. Ser lite slitet ut men det är väldigt bra. Jag är supernöjd! Enda nackdelen är att internet är inte det bästa och man blir ofta utkastad från det och får ansluta igen.
Men i allmänna utrymmen fungerar det.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Liv S
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Ett enkelt hotell men ändå bra. Det allra bästa är att det ligger mer eller mindre mitt i stan och det ligger på stranden. Helt OK att äta lunch där och service på stranden med dryck. Skulle definitivt kunna tänka mig att bo där igen.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack ToveM16
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Centralt & enkelt hotell i Playa del Carmen , med bra läge nere vid stranden & grön och fin innergård . Där allt går ut på att lämna dricks ! Vi hade förbetalt för frukost ( vilket innebar 1 kopp kaffe 2 torra brödskivor m marmelad+1 glas apelsinjuice ) . Vi försökte beställa till ostskivor / yougurt / äppeljuice för frun har känslig mage men det gick inte . Lämnade man inget dricks för frukosten trots att man betalt den redan . Kunde de ta ända upp till 1 timma nästa dag . Vi hade betalt extra för ett rum med havsutsikt . Utsikten var de inget fel på , men skräpig strand /vatten och sprutor i sanden på morgonen . Diverse skumma typer som smög omkring både dag & kvällstid .Grannen blev rånad på handväskan och fick sina glasögon förstörda mitt på blanka em precis utanför hotellingången . De hade vakt vid stranden dygnet runt .Vi bodde på plan 2 hörn.lgh 201 ,med balkong mot havet . Vi var utan varmvatten hela tiden , trots påpekan 5-6 gånger . Sista 4 dagarna så lämnade vi inget dricks på sängen & blev då utan toalettpapper . Går ni till vänster 700 m rakt upp , så har ni en stor Walmart affär till höger där allt går att handla . Från bildäck till mat . Så funderar ni på att åka till Mexiko tänk då på att allt går ut på att lämna dricks , ni bör också veta att Playa del Carmen är ingen liten lugn fiskeby utan en storstad . Tidigt på morgonen kunde man se Pelikaner & tvättbjörnar ,nere på stranden utanför hotellrestaurangen .

Rumstips: Rum 201 pangläge med havsutsikt , utan varmvatten .
Datum för vistelsen: december 2016
2  Tack Dittling
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Ett enkelt hotel med bra läge, fick ett rum på markplan med terass mot trädgården, det var bra. Hotellet ligger precis på stranden och femte avenyn några meter bort. Köpte till frukost men det skulle jag inte göra om jag åker dit igen. Ingen frukost som man får ta själv utan fem olika alternativ att välja på. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Catarina H