Omdömet skrevs 22 februari 2016

Första anblicken när vi blev avsläppta från bussen var, vart har vi kommit nu, men när vi sedan kom in och innergården öppnade upp sig med utsikten mot havet, då blev det semester, standarden ver helt ok, inget överdrivet men läget på stranden var det bästa.

• Bodde här: april 2015, reste med familjen
Tack Christer K
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Något slitet hotell men perfekt läge precis vid stranden och 5:e avenyn 25 meter bort.Sköna sängar och bra städning.Vi valde rum med havsutsikt vilket var perfekt.Boka rum 201,202 eller 203.Helt OK frukost men inkludera inte om ni åker charter.Billigare att betala på plats.Trevlig personal som kan engelska.Plus med gratis strandhanddukar.Tidvis dålig täckning på Wi-Fi.TV:n ett skämt.Undvik att boka under senare delen av januari då det pågår en technofestival med olidlig ljudnivå.(Om man inte gillat vibration i väggarna och dunka-dunka dygnet runt)

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Hans B
Omdömet skrevs 15 januari 2016 från mobil enhet

Helt ok standard. Läget på stranden är det bästa.
Tänk på att va rädd om strandhandukarna för dom tar mycket betalt om man inte lämnar tillbaka. Vår son lämnade tillbaka 4st men fick bara 3st i retur för att dom inte hade fler just då och efteråt fick vi betala för den som vi aldrig fick trots att det inte var vårt fel.
Många svenska charterresenärer på hotellet.

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
1  Tack Lewwe
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

Se till å håll koll på era beach towels och att när ni lämnar in dem ska ni få lika många oranga lappar tillbaka. Säger de att de inte har så många lappar så kräv tillbaka hanndukarna!!! De debiterar er 200 sek vad ni än säger. Annars ok.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
3  Tack LindaL4017
Omdömet skrevs 2 januari 2016 från mobil enhet

Rummen är enkelt och ändmålsenligt inredda. Som charterresenär tilldelas man troligen ingen av de bättre rummen. För att kunna sova i de hårda sängarna hittade vi ett sätt att vika överkastet och lägga det under lakanet för att få något som liknade en bäddmadrass.
Boka inte frukost samtidigt med charterresan. Det är billigare att beställa direkt på hotellet och dessutom kan det vara trevligt att prova andra frukostrestauranger. Har man dessutom en tidig morgon med utflykt från hotellet innan frukosten öppnar 7.30 får man åka från hotellet utan frukost den dagen. En rigid inställning från restaurang- personalen är anledningen till detta.
De bästa drinkarna finns hos konkurrenten intill, Hotel Playa Maya.
Undvik bankomaterna på 5:th Avenue. De är inte helt tillförlitliga. De förmånligaste uttagen gjorde vi på en bankomat ansluten till CI Banco på 10:th Avenue.
Har du med mobiltelefonen så ändra nätverksinställningen till WCDMA nätverk. GSM fungerar inte i Mexiko.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
1  Tack Karin J