Mahekal Beach Resort
The Palm at Playa(Playa del Carmen)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Petit Lafitte(Playa del Carmen)
Bookit.com
  • Frukost ingår
Rosewood Mayakoba(Playa del Carmen)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 487 US$/natt.

• Fri parkering
Fairmont Mayakoba(Playa del Carmen)
  • Precis vid stranden
HotelsClick
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 345 US$/natt.

Omdömet skrevs 28 februari 2016 från mobil enhet

Mysigt, lugnt och fint hotel med oerhört trevlig personal. Magiska luncher på fuego och las olas, precis vid stranden. Underbara hängmattor på terassen. Ligger vid den lugnare delen av den annars ganska intensiva stranden i playa del carmen. Fina, fräscha poolområden. Varje gång vi kom tillbaka till hotellet efter en utflykt till annat område kändes det som att vi kom hem.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack MalinMB
Omdömet skrevs 11 januari 2016 från mobil enhet

Härligt hotel vid stranden på playa del Carmen, nära kul shoppingstråk med bra restauranger och caféer. Hotellet ligger nära många utflyktsmål, de flesta endast 10-20 min med taxi. Bra pooler på hotellet, fräscha rum, god mat, fin strand och trevlig personal.

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
1  Tack TGustafsson
Omdömet skrevs 9 januari 2016

Hotellet ligger lite i utkanten utav Playa del carmen vilket passade mig perfekt. Trots att hotellet egentligen är ganska stort så upplevs det ändå personligt och mysigt. De har flera områden med mysiga palapas, vilket är skönt att slippa höghus-hotellen. Trots att hotellet ligger i denna livfulla stad så är det ett skönt lugn och man känner inte alls av folkmyllret som ligger på ett behagligt avstånd på ca 3 min promenad upp till huvudgatan. Mittemot hotellet, på en sidogata finns det en liten minimarket och några restauranger vilket är bekvämt om man inte orkar höra på alla tjatiga indragare på huvudgatan. Eftersom det ligger i utkanten är det lite lugnare på stranden precis vid hotellet vilket är väldigt skönt.
Hotellet är så snyggt i inredning, det är modernt och otroligt rent. Och då är jag superpjåkig med sådant. Det städas flera gånger per dag och de har tom vattenfallsduschar ute i gångarna i trädgården (love it).
Rummen var jättefräscha och ingen fukt i lakan vilket det var på alla andra hotell vi bodde på i Mexico. Sängarna var jättemjuka och hade stora fluffiga kuddar. På rummen erbjöds det tom ekologiska myggmedel och rengöringsprodukter, som även fylldes på vid behov. Produkterna var riktigt bra.
Personalen har en otroligt hög servicenivå och kommer fram och pratar och ser hela tiden till att man är nöjd och har det bra.
Maten var toppen, vi valde att äta frukost och tog lunch istället för middag. Frukosten ändrades varje dag och bland annat erbjöds enchilladas, färsk frukt, smoothies, omeletter, hälsojuicer m.m. Det var lätt att antingen äta hälsosamt eller lyxa till det och var onyttig om man hellre ville det. Lunchen fick man välja från menyn och det var främst mexikansk mat men även lite sallader, hamburgare osv. Men det mexikanska var supergott och personalen finns alltid ett steg bak stolen om man behöver något.
Poolen var fräsch och man får handdukar på plats. Det finns även en jacuzzi som är uppvärmd som är otroligt skönt att ligga i och titta på havet.
Sammanfattningsvis har jag nog inget att klaga på - och då är jag en gnällig - så detta hotellet är toppen

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
2  Tack Jennie L
Omdömet skrevs 11 januari 2015 från mobil enhet

Vackert beläget hotell med trevlig personal och goda drinkar. Varning dock för att åka i januari eller påsk då musiken dånar så man ej kan sova. Maten är helt OK, quinta avenida finns för de som vill shoppa samt stort utbud av restauranger. Solstolar vid stranden ingår.

Bodde här: januari 2015, reste som ett par
3  Tack Christian M
Omdömet skrevs 28 juli 2014

Ett mycket trevligt hotell i utkanten av centrum. Vi bodde på övervåningen i en palapa med trädgårdsutsikt. Lugnt och tyst på nätterna. Rummen är stora och rymliga och har en liten terass. Om man hade tur fick man plats ute vid en liten pool nära stranden när det var dags för frukost. Bra frukost med allt vad man kan tänka sig. Det ingick halvpension. Lunchen var betydligt mycket bättre, så mitt tips är att välja den istället för middag. Nedanför hotellet ligger stranden som är en av de lugnare och finare ställena i Playa del Carmen. Det är lätt att tro att man hamnat i paradiset. Vi beställde även transfer mellan flygplatsen och hotellet. Det fungerade utmärkt och var väl värt pengarna.

Bodde här: december 2013, reste som ett par
1  Tack MikaelD534