“Fantastiskt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Playacar Palace
Rankad som nummer 28 av 215 hotell i Playa del Carmen
Omdömet skrevs april 4 2016

Vi bodde på Playacar Palace den 22/2-8/3 (2016). Hotellet var superbra, allt var toppen, servicen var fantastisk, maten var underbar, hela hotellet var över förväntan. Rummen var väldigt fina och fräscha, vi bodde med "garden view" men såg ändå havet mycket bra. Även fast det bara fanns fyra restauranger så tröttnade man absolut inte på två veckor, allt var väldigt gott. Alla som jobbade på hotellet var trevliga, hälsade alltid och kom ihåg en från tredje dagen. Vi vill ge ett extra stort tack till vår morgonservitör Israel som alltid gjorde frukosten lite extra speciell, härlig och trevlig. Även ett extra tack till Sarait som jobbade i Buffe restaurangen, hon var alltid trevlig och gjorde det där lilla extra så man kände sig extra välkommen. Hela Playacar Palace var fantastiskt och vi kommer gärna tillbaka!

Tips för att välja rum: Rummen på södra sidan hade ocean view även fast man inte betalade för det.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack lowisathorburn
PR Manager P, Public Relations Manager på Playacar Palace, svarade på det här omdömetSvarade april 23 2016

Dear lowisathorburn:

Please accept my sincere apologies since it's not possible for me to write a response in the same language, thanks so much for your dedication to this review, we appreciate enormously your kind words about the service provided by all the Playacar Family. We'll be happy to host you again.

Best regards,

Nataly Lisea

Omdömet skrevs mars 11 2015

Vi hade en fantastisk semester på detta hotell. Läget var helt perfekt, hotellets standard riktigt fint.
Vi åt fantastiskt god omväxlande mat. Vi bodde där i två veckor utan att någonsin äta samma mat trots att det "bara" fans tre middagsrestauranger. Personalen har varit helt fantastisk och verkligen gått en extra längd för att vi skulle känna oss som hemma där och omhändertagna på bästa sätt. Några i personalen som tog extra fint hand om oss är Porfirio och Elvira Blanco.
Vi är jättenöjda och kan gott tänka oss att rekommendera detta hotell till andra.

• Bodde här: Februari 2015, reste med familjen
Tack Annelie H
Omdömet skrevs september 10 2014

Härlig resort direkt vid stranden härlig servicemed underbart fina resturanger samt shower varje kväll.. 3 minuters promenad till shopping, resturanger och nattliv . Färjehamnen till Cozumel i direkt anslutning till hotellet.

• Bodde här: April 2014, reste som ett par
Tack Pehr W
Omdömet skrevs januari 4 2014

Efter att vi har bott på flera hotell runt om i Cancun regionen har hittat våra favoriter. Nu fick vi en favorit till: Playacar Palace. Ett mycket trevligt hotell precis vid stranden och den södra änden av 5'th Aveny. Hotellet har en fin beach men en smula liten pool men vad gör det när man har hela havet bredvid. Personalen är fantastiskt trevlig och hjälpsam. Maten i restaurangerna är god med ett stort sortiment även om frukosten var lite begränsad enligt mitt tycke. En person till för att fixa omelett eller ägg etc skulle vara bra för att snabba upp.
Sammantaget så är det ändå ett jättebra hotell där jag verkligen uppskattar den trevliga personalen.

• Bodde här: December 2013, reste som ett par
1  Tack Mats K
Omdömet skrevs mars 20 2013

Vi spenderade en vecka på detta underbara hotell. Rummen är stora och fina och servicen är den bästa jag upplevt. All personal är ett under av hjälpsamhet. Vi hade ett all inclusive upplägg och maten på den asiatiska och italienska restaurangen är toppen. Vi undvek buffen på kvällarna då vi ofta åt den till lunch. Hotellet har en underbar strand med personal som serverar dryck och mat. Jag använde Spat för flera behandlingar som var mkt bra. Jag är kanon nöjd. Finns några minus dock - hotellet har aktiviteter under dagarna och då använder ledarna mikrofoner så du får ta del av zumba klasser eller pool bingo vare sig du vill eller inte.

Hotellet ligger precis vid båten som går till Cozumel och vi åkte dit över dagen och checkade in på Cozumel Palace utan kostnad. Blir du lätt sjösjuk så undvik detta då båtturen är rätt så gungig.

Playa Del Carmen stad gick vi till vid ett tillfälle och den är inte så trevlig enligt mig. Mkt tingel tangel och folk som vill sälja på dig saker.

Det finns en kids club från 4 år som var mkt trevlig med bra personal som pratar engelska. Våra barn var för små för att lämnas med de spenderade mkt tid där i vårt sällskap. Bra att få undan barnen från den starkaste solen.

• Bodde här: Mars 2013, reste med familjen
1  Tack CGMK
PlayacarPalaceGM, General Manager på Playacar Palace, svarade på det här omdömetSvarade mars 29 2013

Kära CGMK

Tack för era kommentarer på Tripadvisor, hoppas Playacar familj att se dig snart igen.

Hälsningar och.

Hasta Pronto

D. Rubio
Playacar Palace G.M.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Playa del Carmenhotell
Nr 20 av 215 i Playa del Carmen
1 675 omdömen
1,5 km bort
Grand Hyatt Playa Del Carmen Resort
Grand Hyatt Playa Del Carmen Res ...
Nr 41 av 215 i Playa del Carmen
Nr 12 av 215 i Playa del Carmen
16 870 omdömen
3,7 km bort
Paradisus Playa del Carmen La Perla
Paradisus Playa del Carmen La Pe ...
Nr 19 av 215 i Playa del Carmen
9 455 omdömen
Visa priser

Besökt Playacar Palace? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Playacar Palace

Adress: Bahia del Espiritu Santo | Esq. Abraira de Arriva, Playa del Carmen 77710, Mexiko
Telefonnummer:
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Riviera Maya > Playa del Carmen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 10 av Familjehotell i Playa del Carmen
Nr 11 av Romantiska hotell i Playa del Carmen
Nr 15 av De populäraste resorthotellen i Playa del Carmen
Nr 19 av Spahotell i Playa del Carmen
Nr 22 av Strandhotell i Playa del Carmen
Nr 23 av Lyxhotell i Playa del Carmen
Prisklass: 3 689 kr - 6 960 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Playacar Palace 4*
Antal rum: 201
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Playacar Palace. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Playacar Palace Hotel Playa Del Carmen
Playacar Palace Mexico
Playacar Palace Resort

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?