“resturang Zitla ”
Omdöme om Zitla

Zitla
Rankad som nr 5 av 1 381 Restauranger i Playa del Carmen
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

vi hade en utmärkt middag på Zitla, god mat goda drinkar och prisvärt .
vår kypare ivan gjorde vår vistelse minnesvärd.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 388bengtj
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 801)

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Eftersom hotellet som jag bodde på inte hade någon restaurang var man tvungen att hitta någonstans att äta frukost, fick då rekommendation om detta ställe och det blev även min favorit restaurang i Playa del Carmen även för middagar.

Tack Martin L
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Godaste tacon i Playa del Carmen. Kan också varmt rekommendera 1,2 l Corona för 70 pesos.
Ett måste i Playa del Carmen. Mycket god mat till ett bra pris med fantastisk inramning.

Tack 43rickardl
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt de tacos vår servitör rekommenderade och blev inte besvikna. Han var också hjälpsam vad gällde lämplig mat för barn som följde med och varnade för starka chilis. När det började regna ordnade han plats åt oss under tak trots att restaurangen var ganska fullsatt. En liten bit att gå men väl värt att lämna huvudgatan för den här restaurangen. Maten var väldigt prisvärd och tillsammans med servicen blir det en solklar femma!

Tack lovisau398
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Mysig miljö med livemusik och trevlig personal. Restaurangen ligger mellan två hus och ett träd utgör delvis tak över serveringen. Rekommenderas för den som vill äta men stanna kvar för drinkar

Tack michaelah390

Resenärer som tittade på Zitla tittade också på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Besökt Zitla? Berätta vad du tyckte!