“Man kan lita på att det är bra”
Omdöme om Carboncitos

Carboncitos
Rankad som nr 45 av 1 517 Restauranger i Playa del Carmen
Kök: Mexikanskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 17 mars 2015

Snabb personal som är vänlig. De spexar gärna genom att servera drinkarna på huvudet. Fint ställe utan att vara överdrivet. Vällagad mat och en bra variation på menyn. Vi gick dit flera gånger trots att det finns många ställen att prova i Playa del Carmen

Datum för besöket: mars 2015
Tack Anna G
HotelCielo, Owner på Carboncitos, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2015

Gyras Hej, mitt namn är Steven, jag är en av de ägare här på Hotel Cielo /Carboncitos & jag ville bara tacka er personligen för att du tar dig tid att skriva dina kommentarer

först ursäkta min svenska, jag hoppas att du förstår det

vi uppskattar verkligen den vänliga ord & vi är mycket glada att vi kunde hjälpa till att skapa en bra upplevelse för dig ........ det är precis vad vi strävar efter

Gyras, vi vet att det finns många restauranger i Playa del Carmen, så tack för att du valde Carboncitos & vi ser fram emot att se dig i framtiden.

Hälsningar Steven Krisztin

Omdömet skrevs 25 februari 2015

Här var vi ett par kvällar under vår vecka i Playa del Carmen. En restaurang man gärna återvänder till. Vanvettigt god mat o otroligt trevlig samt serviceinriktad personal. Personalen kom ofta ut med drinkarna balanserades på huvudet till gästernas stora förtjusning. När dom däremot låtsades tappa en varm kopp espresso i knät på dig så va det inte utan att det också uppstod jubel.
Men i första hand var det maten som var otroligt god o vällagad.
Trevligt o lugnt läge på en tvärgata till Femte Avenyn, var skönt med lite lugn till maten.

Datum för besöket: januari 2015
Tack Lars K
HotelCielo, Owner på Carboncitos, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2015

Hej Lars, ursäkta min svenska, jag hoppas att du förstår det.

Mitt namn är Eva, jag är en av ägarna till detta Hotel Cielo / Carboncitos och jag ville bara tacka er personligen för att skriva dina kommentarer

vi uppskattar verkligen den vänliga ord och vi är mycket glada att vi kunde hjälpa till att skapa en fantastisk semester upplevelse för dig

Lars, vi vet att det finns många restauranger i Playa del Carmen, så tack för att du valde Carboncitos .

Hälsningar Steven Krisztin

English:

Hi Lars, first please forgive my Swedish, I hope you understand it.

My name is Steven, I am one of the owners of this Hotel Cielo / Carboncitos and I just wanted to thank you personally for taking the time to write your comments

we really appreciate the kind words and we are delighted that we were able to help create a great vacation experience for you

Lars, we know that there are many restaurants in Playa del Carmen, so thank you for choosing Carboncitos .

Sincerely, Steven Krisztin

Omdömet skrevs 3 januari 2015

Jättegod hummer och kött.
Bra service, underhållande personal.
Bra musiker.
Rimliga priser.
Prova margueritas innan maten.

Datum för besöket: januari 2015
Tack Hjeff0
Omdömet skrevs 25 december 2014 från mobil enhet

Men dessvärre är restaurangen för liten för alla som vill in.
Men maten är supergod, oavsett vad du beställer och servicen är riktigt bra!
Ät här, mitt enda råd

Datum för besöket: december 2014
Tack KSM80
Omdömet skrevs 8 juni 2014

De serverar väldigt god mat och personalen är trevliga och skämtsamma. Prova räkorna i vitlök och chili-olja. Oslagbart goda!!

Datum för besöket: april 2014
Tack Petra F

Resenärer som tittade på Carboncitos tittade också på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Besökt Carboncitos? Berätta vad du tyckte!