“KalleKula njuter livet”

Carboncitos
Rankad som nr 52 av 1 495 Restauranger i Playa del Carmen
Kök: Mexikanskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 25 februari 2015

Här var vi ett par kvällar under vår vecka i Playa del Carmen. En restaurang man gärna återvänder till. Vanvettigt god mat o otroligt trevlig samt serviceinriktad personal. Personalen kom ofta ut med drinkarna balanserades på huvudet till gästernas stora förtjusning. När dom däremot låtsades tappa en varm kopp espresso i knät på dig så va det inte utan att det också uppstod jubel.
Men i första hand var det maten som var otroligt god o vällagad.
Trevligt o lugnt läge på en tvärgata till Femte Avenyn, var skönt med lite lugn till maten.

Tack Lars K
HotelCielo, Owner på Carboncitos, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2015

Hej Lars, ursäkta min svenska, jag hoppas att du förstår det.

Mitt namn är Eva, jag är en av ägarna till detta Hotel Cielo / Carboncitos och jag ville bara tacka er personligen för att skriva dina kommentarer

vi uppskattar verkligen den vänliga ord och vi är mycket glada att vi kunde hjälpa till att skapa en fantastisk semester upplevelse för dig

Lars, vi vet att det finns många restauranger i Playa del Carmen, så tack för att du valde Carboncitos .

Hälsningar Steven Krisztin

English:

Hi Lars, first please forgive my Swedish, I hope you understand it.

My name is Steven, I am one of the owners of this Hotel Cielo / Carboncitos and I just wanted to thank you personally for taking the time to write your comments

we really appreciate the kind words and we are delighted that we were able to help create a great vacation experience for you

Lars, we know that there are many restaurants in Playa del Carmen, so thank you for choosing Carboncitos .

Sincerely, Steven Krisztin

Omdömet skrevs 3 januari 2015

Jättegod hummer och kött.
Bra service, underhållande personal.
Bra musiker.
Rimliga priser.
Prova margueritas innan maten.

Tack Hjeff0
Omdömet skrevs 25 december 2014 från mobil enhet

Men dessvärre är restaurangen för liten för alla som vill in.
Men maten är supergod, oavsett vad du beställer och servicen är riktigt bra!
Ät här, mitt enda råd

Tack KSM80
Omdömet skrevs 8 juni 2014

De serverar väldigt god mat och personalen är trevliga och skämtsamma. Prova räkorna i vitlök och chili-olja. Oslagbart goda!!

Tack Petra F
Omdömet skrevs 17 februari 2014 från mobil enhet

Vi "upptäckte" tyvärr denna restaurangen 3 dagar innan vi åkte hem från vår 2 veckors semester i Mexiko. Den slår alla andra restauranger som vi prövat med hästlängder, både vad gäller mat, stämning och service. De tre sista dagarna åt vi bara här. Ett tips är dock att boka bord då folk ibland står och köar för att komma in. Något som jag tyckte var kanon gott är deras maya-meny. Fantastiska smaker!

Tack Quanten
HotelCielo, Owner på Carboncitos, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2014

Tack Quanten för att skriva din kommentar

först , ursäkta min svenska, men jag ska göra mitt bästa

tack för omnämnandet av den personal, de är en del av vår storfamilj & de är en stor del av vår framgång.

Vi ser att du har varit en stor avståndet & vi är glada över att vi har kunnat lägga till din erfarenhet

WOW ... detta verkligen betyder mycket för oss när gästerna gillar din selves återkomst, den låter oss veta att vi definitivt i rätt riktning & tack för att du märker det.

Tack så mycket för rekommendationerna

Quanten, vi vet att det finns många restauranger i Playa del Carmen, så tack för att du valde Carboncitos & vi ser fram emot att träffa dig när du kommer tillbaka till den vackra Riviera Maya
ägaren
Steven Krisztin

Resenärer som tittade på Carboncitos tittade också på

Playa del Carmen, Riviera Maya

Besökt Carboncitos? Berätta vad du tyckte!