“För mycket folk”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fin strand med vit sand och klarblått vatten, men alldeles för mycket folk. Tyvärr så ser man knappt stranden eller vattnet på grund av all trängsel. Om man hyr en golfbil och åker runt ön finns avskiljda stränder på sydöstra delen av ön man kan stanna till vid istället där man i princip har en hel strand för sig själv.

Tack Linnea86

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Jättefin strand med kritvit sand. Men väldigt mycket folk. Lite väl mycket för oss, så vi badade faktiskt mest i hotellpoolen eller på Capten Dolche (beach club). Bryr man sig inte om att det är så mycket folk så är det som sagt suuuperfint! Restauranger längs med hela stranden.

Tack Jessica S
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Mycket härlig strand med kritvit sand och turkost klart vatten. Lagom långgrunt, passar alla. Mycket folk, men finns alltid plats någonstans eftersom stranden är lång och på sina ställen bred. Solstolar och parasoll finns att hyra överallt. Man kan lätt beställa både mat och dryck på en av alla restauranger som är öppna dagtid.

Tack Anenettan
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Underbar strand och härligt turkost vatten. Ganska mycket folk överallt, men ändå rofyllt. En livligt avslappnad stämning.

Tack Linda W
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Det här måste vara paradiset på jorden. Det är hit man borde sända alla människor som har gått in i väggen. Stranden, vattnet är så vackert och väldigt rofyllt. Är du ute efter en lugn och avslappnad semester skall du åka till detta underbara ställe.

Tack ted910

Resenärer som tittade på Playa Norte tittade också på

Isla Mujeres, Quintana Roo

Besökt Playa Norte? Berätta vad du tyckte!