“Bästa läget på en fantastisk strand!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Na Balam Beach Hotel
Rankad som nummer 12 av 38 hotell i Isla Mujeres
Omdömet skrevs februari 23 2017

Hotellet ligger precis på Playa Norte vid udden som vetter ut mot Mia Reef. Vad vi kunde se efter ett par promenader hade detta hotellet helt klart den bästa stranden och det bästa läget. Här var mycket lugnare än borta mitt på Playa Norte där det var fullt ös med amerikaner. Bra solsängar ingick för boende och ville man lyxa till det kunde man för en billig peng hyra en upphöjd säng med stolpar och gardiner. Precis under bron mot Mia Reef är det bra snorkling, speciellt med barn eftersom här inte är några höga våger. Vattnet är kristallklart och turkost och sanden vit som puder! Hotellrummet var stort med två queensängar och en sittgrupp. Två barn bodde gratis vilket gjorde det väldigt prisvärt för oss. ACn fungerade bra. Rummet var kanske lite väl kalt men det var rent och fräscht. Hotellet är uppdelat av en väg med rum på båda sidorna. Poolen ligger på andra sidan vägen och här ligger även de rum som vetter mot poolen. Vi bodde dock på strandsidan och det ångrar vi inte. Vi såg stranden från vårt rum och det var nära att gå till restaurangen där man åt frukost. Frukosten var väl lite väl simpel och servitörerna lite väl griniga om de inte fick den dricks de ville ha. Men utsikten från frukostbordet uppvägde! Våra barn badade bara i poolen en liten kort stund, sen tyckte de att den var ganska smutsig och tråkig. Men vill man ha ett super bra läge vid en underbar strand ska man definitivt välja ett rum på strandsida på Na Balam!

Tips för att välja rum: Välj ett rum som vetter mot havet!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack Jenny_ebba

Omdömet skrevs januari 13 2016

Ett mycket varierande hotell, det finns ingen tv eller telefon. Rummen mycket varierande med ojämn standard. Om man vill bo där, välj då poolutsikt där rummen håller bra standard och som är trevliga att bo i. Vid strandnära kan man uppleva dofter från ett inte helt bra avlopp som då blir mycket otrevligt att vistas i. Personalen var mycket tillmötesgående och byte av rum skedde smidigt. Stranden fin och bra att bada på.

• Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
1  Tack Peggenswe
Omdömet skrevs december 18 2014 från mobil enhet

Hotellet är utmärkt för en skön semester med sol och bad! Läget är antagligen det bästa på hela ön, beläget på en lugn del av vackra playa norte. Personalen är genuint trevliga och vänliga. Vi njöt av vårat rummet stranden i 6 nätter. Skulle absolut boka detta igen om vi återvänder till Isla mujeres.

Enda minuset är nog frukosten, men det är ungefär samma på många mexikanska hotell.det som ingick i Continental frukost var en skål med frukt, kaffe och marmelad+bröd som vi dock inte åt av pga glutenintolerans.

Har du möjlighet att boka detta hotell, gör det!! Du kommer inte ångra dig.

Bodde här: December 2014, reste som ett par
Tack Alexandra S
Omdömet skrevs juni 28 2014 från mobil enhet

Bästa läget på bästa stranden "north beach" med turkost vatten.
Fräscht hotel, stort rum smakfullt inrett med stor uteplats.
Bra restaurang ZezilHa på stranden där man även äter sin frukost.
Vi kommer definitivt tillbaka till vår nya favoritö !

Bodde här: Februari 2014, reste som ett par
Tack JillHallenskiold
Omdömet skrevs mars 17 2014

Hotel Na Balam är ett jättemysigt och fint hotell precis på stranden på Isla Mujeres. Havet är kristallklart och jättevackert. Hotellet har sköna solsängar på stranden. Bra restaurang. Rummen är stora med sköna sängar och rent med en hängmatta på rummet.
En stor varm bubbelpool som var härlig sent på eftermiddagen. På kvällen tänder upp jättemysigt och med eldfacklor precis vid entrén. Jag återvänder gärna!

• Bodde här: Mars 2014, reste med familjen
Tack Emelie E
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Isla Mujereshotell
Hotel Rocamar
Nr 15 av 38 i Isla Mujeres
460 omdömen
Visa priser

Besökt Na Balam Beach Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Na Balam Beach Hotel

Adress: Calle Zazil Ha 118 | Playa Norte, Isla Mujeres 77400, Mexiko
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Isla Mujeres
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Restaurang Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 5 av Spahotell i Isla Mujeres
Nr 7 av Strandhotell i Isla Mujeres
Prisklass: 1 260 kr - 2 816 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Na Balam Beach Hotel 3*
Antal rum: 32
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, HostelWorld, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Na Balam Beach Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hotel Na Balam Beach
Na Balam Beach Isla Mujeres

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?