Hotel Bahia Chac Chi(Isla Mujeres)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Posada Del Mar(Isla Mujeres)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Pool
Hotel Bucaneros Hotel & Suites(Isla Mujeres)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Villas Coco Resort(Isla Mujeres)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Hotel Plaza Almendros(Isla Mujeres)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Chac Chi Hotel & Suites(Isla Mujeres)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 62 US$/natt.

Chichi's 'n Charlies(Isla Mujeres)
  • Precis vid stranden
Isla Mujeres Palace(Isla Mujeres)
Bookit.com
Privilege Aluxes(Isla Mujeres)
Official Hotel
  • Frukost ingår
Ixchel Beach Hotel(Isla Mujeres)(Mycket prisvärt!)
Official Hotel
Omdömet skrevs 13 januari 2016

Ett mycket varierande hotell, det finns ingen tv eller telefon. Rummen mycket varierande med ojämn standard. Om man vill bo där, välj då poolutsikt där rummen håller bra standard och som är trevliga att bo i. Vid strandnära kan man uppleva dofter från ett inte helt bra avlopp som då blir mycket otrevligt att vistas i. Personalen var mycket tillmötesgående och byte av rum skedde smidigt. Stranden fin och bra att bada på.

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
1  Tack Peggenswe
Omdömet skrevs 18 december 2014 från mobil enhet

Hotellet är utmärkt för en skön semester med sol och bad! Läget är antagligen det bästa på hela ön, beläget på en lugn del av vackra playa norte. Personalen är genuint trevliga och vänliga. Vi njöt av vårat rummet stranden i 6 nätter. Skulle absolut boka detta igen om vi återvänder till Isla mujeres.

Enda minuset är nog frukosten, men det är ungefär samma på många mexikanska hotell.det som ingick i Continental frukost var en skål med frukt, kaffe och marmelad+bröd som vi dock inte åt av pga glutenintolerans.

Har du möjlighet att boka detta hotell, gör det!! Du kommer inte ångra dig.

Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Alexandra S
Omdömet skrevs 28 juni 2014 från mobil enhet

Bästa läget på bästa stranden "north beach" med turkost vatten.
Fräscht hotel, stort rum smakfullt inrett med stor uteplats.
Bra restaurang ZezilHa på stranden där man även äter sin frukost.
Vi kommer definitivt tillbaka till vår nya favoritö !

Bodde här: februari 2014, reste som ett par
Tack JillHallenskiold
Omdömet skrevs 17 mars 2014

Hotel Na Balam är ett jättemysigt och fint hotell precis på stranden på Isla Mujeres. Havet är kristallklart och jättevackert. Hotellet har sköna solsängar på stranden. Bra restaurang. Rummen är stora med sköna sängar och rent med en hängmatta på rummet.
En stor varm bubbelpool som var härlig sent på eftermiddagen. På kvällen tänder upp jättemysigt och med eldfacklor precis vid entrén. Jag återvänder gärna!

• Bodde här: mars 2014, reste med familjen
Tack Emelie E
Omdömet skrevs 14 januari 2014

När vi var på isla Mujeres hade vi oturen att uppleva flera regniga och stormiga dagar. Då var den varma poolen perfekt att ligga i, barnen älskade den! Vid bar väder var den härliga beachen precis utanför.
Rummen var rymliga och rena, och restaurangen hade bra mat (förutom frukosttoasten som ofta var lite vidbrännda), och hjälpsam personal. Barnen gillade också barnyogan, som anordnas 2 ggr/vecka i hotellets lokaler (ingår ej i priset).

• Bodde här: januari 2014, reste med familjen
Tack Riikka H