“Trevlig restaurang”

Rolandi's Pizzeria
Rankad som nr 64 av 256 Restauranger i Isla Mujeres
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 7 mars 2018

En restaurang med härlig atmosfär, trevlig personal. Maten var utsökt. Mycket populärt ställe. Alltid mycke folk

Tack Lenrex2014

Omdömet skrevs 9 mars 2017

Trevlig och bra personal med många rätter att välja på, bäst pizzan!
Mitt på huvudgatan med restauranger på båda sidor, lite trångt eftersom man vill sitta utomhus. Lägger alltid på 15% tipp på notan.

Tack Klaus H
Omdömet skrevs 10 mars 2016 från mobil enhet

Åt både frukost, lunch och middag här, flera gånger. Vällagat och mycket gott. Personalen var mycket trevlig och uppassande. Stort plus för det. Deras pasta är underbar. Kan bara säga gott om det här stället.

Tack Therese P
Omdömet skrevs 13 januari 2016 från mobil enhet

Smakade inte så mycket men helt ok. Inget ställe jag går tillbaka till. Servicen var bra men lokalerna där inne var medelmåttiga.

Tack Lewwe
Omdömet skrevs 24 februari 2014

Mycket bra service och god kvalité på maten.
Bra priser. Trivsam miljö.
Jättegoda pizzor!Fina presentationer av maten .Jättegott vin.

Tack Carina57

Resenärer som tittade på Rolandi's Pizzeria tittade också på

Isla Mujeres, Quintana Roo

Besökt Rolandi's Pizzeria? Berätta vad du tyckte!