“Turistfälla med dålig service”

La Habichuela Downtown
Boka med OpenTable
La Habichuela Downtown har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 46 av 1 089 Restauranger i Cancún
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs december 25 2017 från mobil enhet

Mysig innegård, men det var det enda positiva med detta stället. Bara turister... Servicen under all kritik, maten sisådär. Ceasarsalladen bestod av 4 blad romansallad med lite hyvlad parmesan på. Rekommenderas INTE!!

Tack Anders S

Omdömet skrevs januari 22 2017 från mobil enhet

Stället är fantastisk och du sitter på en härlig innergård omgiven av grönska. Servitörerna är extremt duktiga och passar upp hela tiden. Maten var ok men inte mycket mer. Testade både deras specialitet i kokosnöt och en fiskrätt. Vi ansåg att båda rätterna var alltför söta, nästan åt desserthållet. Kötträtterna var ok men ingen större smakupplevelse.
Dyra priser, fantastisk service, ok mat.

Tack Fjonta
Omdömet skrevs januari 19 2017 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang under semestern, väldigt mysigt och fantastisk service! Maten var god men inte värt pengarna, vi har ätit minst lika gott på andra ställen men för betydligt mindre pengar!

Tack JA_hbg82
Omdömet skrevs januari 15 2017 från mobil enhet

Jättemysigt ställe. Ligger centralt men inte mitt i turiststråket. Fin innergård. Bra och proffsig service. En av dom bästa restaurangerna i hela stan. Ett måste!

1  Tack 12da4H9
Omdömet skrevs maj 17 2016 från mobil enhet

På menyn finns både mexikanska specialiteter och internationella rätter. Vi åt mexikanskt och var mycket nöjda med maten. Servicen var mycket bra!

1  Tack Christer A

Resenärer som tittade på La Habichuela Downtown tittade också på

Cancún, Quintana Roo

Besökt La Habichuela Downtown? Berätta vad du tyckte!