Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Trip.com
Vio.com
Priceline
Go to your Happy Price
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Ing-Marie D
Sundsvall, Sverige
Bästa Hyatt Zilara Cancun
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 apr. 2022
Tack Hyatt Zilara för denna gång och på återseende! Vårt tredje besök och säkert inte vårt sista. Vi vill tacka hela personalen, men främst Ernesto, Gerry, Ligia at The Den, Eloisa som vi känner sedan tidigare,
José Luis och Lalo med flera på Coffe house som fick oss att skratta vid varje besök! Utmärkt som vanligt.
Elias och Ramón som tog hand om oss på bästa sätt!
David på Spice.
Kan inte namnge alla, men alla har varit fanatiska på alla sätt och vis!
Tack för 14 fantastiska dagar.
Hoppas vi får rum 710 nästa gång som var vårt rum vid första besöket 2015.
With love from us Ing-Marie (Marie) &
Urban Diveby Sweden till vår mexikanska familj
Datum för vistelsen: april 2022
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
Melia.com
6 711 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
30 år med Melia Rewards
  • Priceline
  • travelup.com
    4 947 kr
  • Booking.com
    6 789 kr
4.3 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfri parkering
Precis vid stranden
Resorts View
Booking.com
9 278 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Expedia.com
    9 264 kr
  • travelup.com
    7 765 kr
  • Priceline
2.2 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfri parkering
Pool
Hyatt.com
9 454 kr
Helt återbetalningsbar
Gå med gratis för lägre priser
  • Tripadvisor
    9 502 kr
  • Priceline
  • Hotels.com
    9 487 kr
2.4 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Booking.com
6 374 kr
Helt återbetalningsbar
  • Priceline
  • Agoda.com
    5 732 kr
  • Expedia.com
    6 018 kr
5.7 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Booking.com
8 086 kr
  • Priceline
  • travelup.com
    1 684 kr
  • ZenHotels.com
    5 413 kr
0.6 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfri parkering
Pool
Booking.com
2 260 kr
Helt återbetalningsbar
  • Priceline
  • travelup.com
    1 722 kr
  • Vio.com
2.1 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Priceline
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    2 355 kr
  • ZenHotels.com
    1 471 kr
  • Skyscanner.com
    1 540 kr
5.5 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfri parkering
Precis vid stranden
Priceline
Go to your Happy Price
  • Vio.com
  • Agoda.com
    7 346 kr
  • Trip.com
2.2 km från Hyatt Zilara Cancun
Pool
Precis vid stranden
Priceline
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    4 361 kr
  • travelup.com
    3 136 kr
  • Expedia.com
    4 356 kr
20.0 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Priceline
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    6 032 kr
  • ZenHotels.com
    5 222 kr
  • Official website
    6 015 kr
16.3 km från Hyatt Zilara Cancun
Kostnadsfri parkering
Pool
Visa fler hotell i Cancún
Omdömen (13 725)
Filtrera omdömen
13 726 resultat
Medlemsbetyg
11 015
1 670
571
226
244
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
11 015
1 670
571
226
244
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 13 726 omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2018

Bodde på detta hotell i oktober 2017 en vecka. Servicen är jättebra där, både runt poolen och på stranden. Solstolarna runt poolen låg lite i vattnet det var en nackdel tyckte vi. Maten kunde ha varit bättre, det var bara ok

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste som ett par
2  Tack mariaj200
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alfonso J, Director General på Hyatt Zilara Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018
Google-översättning

Dear Maria,

Thank you very much for taking the time to share with us, the comments of your fantastic experience, staying at Hyatt Zilara Cancun. It was a pleasure to welcome you and have the chance to pamper you with our Service from the Heart.

We are pleased to know by your fantastic comments, that you had a enjoyable stay, with great facilities, fantastic views, areas and accommodation, as well as getting to experience, the excellent service from the whole staff, making you feel at home and well attended.

We appreciate your great review, it will be a delight to have the chance to welcome you back in the future.

Sincerely,

Alfonso J,
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 december 2016

Detta hotell har allt man kan önska sig! Skrev tyvärr inget omdöme efter resan i mars 2015. (Anger mars 2016). Maten var otrolig, servicen perfekt. Man kände sig välkommen och ompysslad. Springbreakarna var inte välkomna på detta hotell, ett plus!

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack ingmarie2016
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alfonso J, Director General på Hyatt Zilara Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2016
Google-översättning

Dear ingmarie2016,

Thank you very much for choosing Hyatt Zilara Cancún as the the hotel to come and enjoy of your well deserved vacation time at the Mexican Caribbean. It has been a true pleasure to welcome you to stay with us.

We are thrilled to find out by your positive comments, that you were able to enjoy of a pleasant stay, enjoying of our whole facilities, beautiful room and all the All Inclusive uspcale offers, as well as the excellent service provided by our hard working staff.

Thank you very much for your preference and comments, we will be happy to have you back, in the near future, to pamper you again, with the Service of the Hearth.

Sincerely,

Alfonso J,
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 januari 2016

Vi märkte att det skett litet förändringar sedan vi var här sist i Mars 2015.

Nu finns det flera juice-alternativ och diverse smoothies att välja på till frukost på Spice.
Tyvärr har de valt att göra omeletterna på annat vis, vilket vi tyckte blivit till det sämre.
Till lunch och middag fanns det också nu ett stort urval fräscha grönsaker, sallader och vegetariska rätter för dem som så önskar det.
Maten var bra och servicen utmärkt, särskilt Fransisco som alltid med ett leende gjorde vår måltid till en fin upplevelse.

Vi provade också att äta middag på Maria Maries och som van
ligt var maten och servicen utmärkt.

En kväll valde vi att äta på Tapas & Pintxos. Sevicen var bra men vi tappade aptiten när vi såg att de hade "Baby eels" som en "plockrätt" !
Här hemma framstår man ju som en skurk om man vill äta ål, då den ju är rödlistad, så detta var ett stort minus för denna restaurang.

Vi är inte pool-älskare så all sol- och badtid blev på den stora och härliga stranden.
Där finns en strandbar som alltid har kallt vatten och självklart öl och annan alkohol om man vill ha.
På stranden finns också personal som servar med dricka och annat man kan behöva. Som vanligt var det Frankie, som alltid lika trevlig var vår stora stjärna...

Kvällarna avnjöts i Lobbybaren som hade fina shower 6 kvällar i veckan och live-musik alla veckans dagar.
Personalen här var alltid väldigt trevliga, bjöd på sig själva och älskade att skämta litet.
Ett stort tack vill vi ge Ligia, Cesar, José Luis, Ivan, Edgar, Margarito, Kevin, Marcos och även Eliú, för att de gjorde kvällarna så minnesvärda för oss.

Rummen och hotellet börjar bli litet slitet och vi kände en liten mögellukt, kanske för att det regnat mycket innan vi kom och hög luftfuktighet.

Anläggningen hölls hela tiden ren och man såg nästan alltid personal som höll på med städning eller underhåll.

Istället för dyra taxiresor brukar vi nyttja bussarna som hela tiden kör förbi hotellet.
Det kostar bara 10,5 pesos per person och enkelresa och då kan man åka väldigt långt på flera rutter.

Datum för vistelsen: december 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
2  Tack H0J
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alfonso J, Director General på Hyatt Zilara Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2016
Google-översättning

Dear H0J,

It was an honor to welcome you once again at Hyatt Zilara Cancun and we thank you for sharing your valuable feedback in such detail.

We are excited to know you had another wonderful stay, while enjoying the deliicous dining, the beautiful beach, the fun evening entertainments and especially the excellent service provided by our valued associates, such as Francisco, Frankie, Ligia, Cesar, Jose Luis, Ivan, Edgar, Margarito, Kevin, Marcos y Eliu, who will surely be proud to know they were able to make your experience memorable.

We are sorry to know you felt the suite was in need of a bit of updating and please be assured that your concerns have already been communicated to the corresponding department heads in order to assure the appropriate follow up.

Thank you very much for your preference and we are very much looking forward to welcoming you back during your next Cancun vacation.

Sincerely,

Alfonso Jarquin
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juli 2015

2 gånger har vi varit på detta fantastiskt fina hotell. Ett minus är att mailkontakt med hotellet före resan inte fungerar, trots flera mail.
Rummen är väldigt fina och rena, med en underbar utsikt över havet. Om man inte får rummen precis ovanför baren, då är det omöjligt få ro före baren stängt pga allt oväsen. Så det vill vi varna för!
Poolen underbar, varm och skön, solsängarna (som man måste boka 04.30 på morgonen) jättesköna, goda drinkar om än snabbvarianter på typ strawberry dackery mm.
Frukosten riklig och god, saknade dock juicebordet där man fick gjort sin egen juice när vi var där sista gången.
Lunch och middag hade blivit mycket sämre i år än i fjor, inte så att det var dåligt, men kan inte säga det var en kulinarisk upplevelse precis. Buffen tråkig, och poolrestaurangen saknade det där lilla extra som fanns innan.
Lite charmkurs till serveringspersonalen i buffen vore önskvärt.
Tycker ändå hotellets charm är svårslaget och trivselfaktorn är enorm. Dock har det blivit så pass mycket dyrare att åka dit, tyvärr, för bättre har det ju inte blivit...
Så tyvärr får vi nog svårt att återvända....

Rumstips: Ju högre upp desto bättre, precis ovanför baren är olidligt!
Datum för vistelsen: mars 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack Christin Oldha... F
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alfonso J, Director General på Hyatt Zilara Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2015
Google-översättning

Dear Christin Oldha... F,

First of all thank you very much for allowing us the privilege of hosting you at Hyatt Zilara Cancun for the 2nd time and for taking the time to share your honest feedback with us.

We are very happy to know you had a wonderful overall stay, while enjoying especially the beautiful pool area and the great service.

We are very sorry to know regarding the issues encountered with contacting the hotel by e-mail prior to arrival and that you felt disappointed with the food & beverage offerings available during your latest stay.

Once again, thank you for your feedback and we sincerely hope you will allow us another opportunity to host you in order to provide you with the excellent experience you have come to expect and deserve.

Sincerely,

Alfonso Jarquin
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 maj 2015

Var här i dec till jan 2014-2015 helt fantastiskt hotell god mat bra rum underhållning och spa samt en massa aktiviteter! Rent och snyggt överallt! Jacuzzi på rummet för två! Minibar med allt du kan önska ! Roomservice som serveras i en så kallad magic Box om du så önskar ett skåp i väggen där maten levereras till ditt rum utan att du behöver få in personalen på rummet! Så avslappnande! Allt är så bra! Om man skulle önska några förbättringar är det mer urval av viner som ingår i all-inclusive samt även mer av chips och godis som är av välkända märken! Mer ordning på cabanerna på stranden! Om du betalt extra för egen cabana vill du inte be andra gäster flytta på sig för att de tror att det är gratis att använda bokade cabaner!

Rumstips: Högt upp på högersida av hotellet längst bort mot spa
Datum för vistelsen: januari 2015
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Laila62
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Alfonso J, Director General på Hyatt Zilara Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2015
Google-översättning

Dear Laila62,

Thank you very much for allowing us the privilege of hosting you at Hyatt Zilara Cancun and for taking the time to share your wonderful experience with us.

We are excited to know you had a great vacation and that you especially enjoyed the delicious dining, the relaxing spa, the well-kept facilities, as well as the comfortable suites with luxurious amenities.

We are sorry to know you felt the policies regarding the pre-assigned beach cabanas were not enforced efficiently and that you would have enjoyed a wider variety of selection and snacks available as part of the all-inclusive.
Your valuable comments have already been addressed in order to assure the appropriate follow up.

Once again, thank you for your feedback and please know we are very much looking forward to hosting you again during your next vacation.

Sincerely,

Alfonso Jarquin
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen