54 personer tittar på det här hotellet
2 355 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 27 apr.
2 355 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 28 apr.
ZenHotels.com
1 495 kr
Venecia N
Sverige
Smekmånad
Omdöme om Emporio Cancun
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 sep. 2019från mobil enhet
Mycket trevlig personal, fräscha hotellrum inga kryp som kryper runt. Sköna sängar bra med aktiviteter både vid poolen och stranden. Jätte fin strand alltid rent !

Affär öppen 24/7 i hotellet. Vi va super nöjda!
Datum för vistelsen: september 2019
Ser du något problem med det här omdömet?
6 374 kr
3.3 km från Emporio Cancun
Hyatt.com
9 454 kr
Helt återbetalningsbar
Gå med gratis för lägre priser
    9 512 kr
    6 015 kr
10.9 km från Emporio Cancun
Visa fler hotell i Cancún
Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Vi besökte hotellet på vår smekmånad och fick en väldigt bra upplevelse. Rummen var väldigt fräscha och det fanns gott om aktiviteter på hotellet

Maten var inte den bästa men fortfarande helt okej.

Kan starkt rekommendera detta hotel

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack 829jakobs
Gerencia G, General Manager på Emporio Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Kära gäster, tack så mycket för att du valde oss på ett så viktigt datum.
Vi hoppas att välkomna dig igen snart.

Omdömet skrevs 9 januari 2019 från mobil enhet

Vi fick en dålig start här. Vi hade bokat ett rum VID havet och betalat extra för detta, via Booking. Man visade oss på en karta att vårt rum låg vid poolen med havsutsikt. När vi menade att vi betalat extra för ett rum vid havet trodde man oss inte först. Det tog ett tag, men när de kollade extra såg de att det var ju som vi sagt. Vi blev inte så bra bemötta, de bad inte alls om ursäkt för detta misstag. När vi kom till vårt rum så ser vi att vår balkong är så liten att det inte ens ryms möbler, ca 40 cm djup, stor besvikelse. Annars fantastisk utsikt och läge vid havet. Nästa besvikelse var att vi fick vänta 1.5 timmar på vårt bagage, efter att ha ringt och efterlyst det två gånger. Vi hade bara våra reskläder på oss, och kunde ju inte gå till stranden utan ombyte. Efter denna tråkiga start njöt vi dock av våra tre dagar här. Frukosten är jättebra, stranden väldigt fin och det fanns alltid lediga strandstolar med parasoll av bra kvalitet. Enkelt också med parkeringsgarage vid entrén där det alltid fanns lediga platser.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack UlrikaS3
Gerencia G, Director General på Emporio Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2019

Kära gäst,
Vänligen acceptera vår ursäkt för den dåliga start du hade i vila, jag kommer att verifiera att det hindrade oss från att ha rätt information från början.
Absolut ingen ursäkt för att ha tagit oss så länge att leverera ditt bagage.

Tack för dina kommentarer som gör att vi kan förbättra hela tiden.

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Fint hotell som just nu är under renovering. Tycker inte detta märktes av så mycket då vi bodde i en annan byggnad än där de just nu höll på att bygga.

Det bästa var frukosten där servicen var väldigt bra (mot dricks förstås) men där det också fanns massor av valmöjligheter. Allt från Tacos(!) till frukt och olika goda juicer.

Lite tråkigt att det är så mörkt på stranden att det inte kändes speciellt bekvämt att gå vidare till ngn annan restaurang den vägen. Vi gjorde ändå detta någon kväll och man möter nästan ingen i mörkret vilket känns lite sådär. Antar att de flesta bor på all inclusive.

Kvällsbuffén var helt ok. Bra valmöjligheter.

Bussar går ute på gatan in till stan. Fråga gärna i receptionen vilken buss du ska ta utefter var exakt du ska. De är väldigt hjälpsamma.

Att åka vanliga bussarna är en upplevelse i sig. Gör det! :-)

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Erik8407
Gerencia G, Director General på Emporio Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Kära gäst,
Tack så mycket för att du delade din vistelse hos oss på Emporio.
Vi är mycket glada att veta att jag tycker om din semester.
Förhoppningsvis kommer vi ha nöjet att vi ses igen.

Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Bra service och fantastisk Kids Club. Tyvärr renoverades hotellet vilket gjorde att det var en hel del oväsen som störde vistelsen. Receptionspersonalen var långsam och oförstående till de problem vi upplevde i samband med renoveringen. Bokning av rum med balkong kan innebära en balkong som är endast 30cm djup.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack JakobTenselius
Gerencia G, Director General på Emporio Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2016

Dear Guest, tack så mycket för era kommentarer, vi är faktiskt i en förnyelseprocess av ett visst område i hotellet, har minskat significamente obehag för våra gäster, beklagar vi att det inte var hans intryck.
Vi hoppas att snart möjligheten att tjäna dig igen.

hälsning

Omdömet skrevs 5 december 2015 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet i tre nätter. Hotellet var väldigt fint beläget vid stranden (med solstolar) och med ett stort poolområde. Servicen och frukostbuffén var höjdpunkterna under vistelsen. Eftersom frukosten var så bra så trodde vi även att middagen skulle hålla samma klass, men det gjorde den tyvärr inte. Så rekommendationen är att äta middag på en annan restaurang. Rummet hade bra airconditioning och fin utsikt då vi blev uppgraderade till seaview. Fräscht och rymligt rum men det kan behöva renoveras.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack Simon M
Gerencia G, Director General på Emporio Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2015

Dear Guest,
Tack så mycket för era kommentarer, särskilt för att låta oss veta var är våra områden av möjligheter.

Jag delade vad vi nämnt till kocken för oss att vidta åtgärder.

Vi hoppas att vi snart kommer att få nöjet att träffa dem igen.

Med vänliga hälsningar,