36 personer tittar på det här hotellet
mariamyrberg
Lidköping, Sverige
Bra hotell i Cancun
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 feb. 2023
Väldigt bra all inklusive hotell som känns lagom stort! Väldigt bra och god mat men tyvärr insjuknade en k sällskapet rejält efter en middag i en av restaurangerna vilket hotellet inte brydde sig om när vi försökte få hjälp med vätskeersättning vilket kändes väldigt konstigt. Bra poolområden och precis på stranden. Minus vid poolen är att det är väldigt mycket fåglar som rör sig runt solstolarna och drar ner känslan.. Stora fina rum! Väldigt vänlig personal överallt som passade upp och alltid servade med dryck kring pool/strand. Väldigt rent och fräscht hotell! Bra shower på kvällarna och aktiviteter på dagarna. Kan rekommendera att åka hit och maten var väldigt fräsch och god även om vi som sagt blev sjuka efter en kväll!
Datum för vistelsen: februari 2023
4.5 km från Wyndham Alltra Cancun
Hyatt.com
9 454 kr
Helt återbetalningsbar
Gå med gratis för lägre priser
    9 512 kr
  • iberostar.com
2.4 km från Wyndham Alltra Cancun
Visa fler hotell i Cancún
Omdömet skrevs 9 januari 2019 från mobil enhet

Bra hotell som hade några år på nacken. Personalen var mycket trevlig. En del shower på kvällarna. Bra med drinkar. Vissa barer hade mer sprit i ;)
Vi tog ett rum med havsutsikt. Kunde sitta på balkongen på kvällarna och njuta av solnedgången och drinkar.
Buffén var helt otrolig. Alla möjliga sorters mat!
Lite negativt var att de vill sälja på lägenheter i lobbyn.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Daniel M
498matiask, General Manager på Wyndham Alltra Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2019

Kära mobergdanne,

Det var vår glädje att vara värd dig här på Panama Jack Resorts Cancun. Vi är glada att läsa att vi överträffade dina förväntningar med ditt boende, livsmedelskvalitet och den service som du fick under din vistelse,

Vi skulle gärna välkomna dig under dina framtida besök.

Vänliga hälsningar,

Matias K.,

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig och serviceinriktad personal! Barnvänligt med varierande aktiviteter, pooler och områden. Helt ok mat och dryck. Bra "barnklubb" där barnen kan vara. Kul uppträdanden av varierat slag varje kväll.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Maja L
Matias K, Director General på Wyndham Alltra Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Dear Maja L,

Thank you so much for sharing your experience at Panama Jack Resorts Cancunon Trip Advisor.I am very glad to read that you enjoyed your stay overall and that you enjoyed our Camp Jack Kids Club.

We will be more than happy to welcome you again.

Best Regards,

Omdömet skrevs 17 januari 2018 från mobil enhet

Vi är tämligen kräsna av oss så vi sa att vi skulle hålla förväntningarna låga.
Men jag blev sååå förtjust direkt i hotellet!
Jättefint rum med havsutsikt och king-size säng med en stor mysig madrass. Allt i minibaren ingick, även room service och a la carte. Badrummet är uppdelat med handfat och garderober i ett förmak och dusch och toalett separat innanför. Soffa och vardagsrumsdel ligger några trappsteg ner på rummet. Balkongen är under tak med utemöbler som har ordentliga dynor, dessutom finns en hängmatta också.
Vi testade restaurant Casa de Rosa på ankomstdagen, jag har hört att Mexiko ibland inte har så bra mat men hoppades på tur. För det första världens trevligaste kypare Luis Arceo tog emot oss, han kunde menyerna ordentligt och rekommenderade oss det bästa när han berättade om råvarorna i. Jag märkte direkt att här är man stolt över att det är fint och gott! Jag fick den bästa soppan jag någonsin ätit till förrätt, hettan kom efter ett tag och den var krämig och mycket vackert upplagd med en G-klav som Luis gjorde vid bordet, de färska räkorna i gjorde den perfekt. Sedan valde jag pilgrimsmusslor med risotto, risotton var verkligen fantastiskt god med svamp och ost. Vi avslutade med efterrätt som knappt fick plats, vaniljkaka med bär och röd sås. Supergott! Jag kan verkligen rekommendera detta hotell och deras fantastiska mat, det är så vackert upplagt och smakrikt. Personalen är riktigt genuint bra och trevliga här.
Detta är första gången i Mexiko men det lär inte bli sista!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Cici1977
Matias K, General Manager på Wyndham Alltra Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018

Dear Cici1977,

Thank you sharing these kind words regarding your recent vacation at Gran Caribe Cancun. It was a pleasure to host you, and it is even bigger pleasure to read that we managed to exceed your expectations in all the aspects, from variety and quality of the food in our restaurants, to personalized service provided by our staff.

We will be readily waiting for your return.

Best regards,

Matias K.,

Omdömet skrevs 7 februari 2017

Vi var här i en vecka med all inklusive, det var den bästa veckan i Mexiko! Maten var alltid enorm med massor med valmöjligheter! Restaurangen med mongolisk mat var himmelsk! Servicen var riktigt bra, de kom och frågade om vi önskade något ofta! All personal var riktigt hjälpsamma och glada. Vi fick oss även en par massage som var helt fantastisk! Det var alltid aktiviteter man kunde få vara med på, för barn samt vuxna.
Det är en sak vi inte gillade och vi gärna ser att ni tar bort i framtiden.. ni hade olika djur varje dag som ni gick runt med som man fick ta kort tillsammans med. Samt att när det var Thanksgiving och ni firade detta så hade ni djur i lobbyn bland annat en ponny som ni knutit fast med ett kort rep så den knappt fick vatten, den stod där i princip hela dagen. Detta tyckte vi verkligen inte om och hoppas ni i framtiden tar bort detta och blir med moderna och får en bättre syn på djur. Samt att det är väldigt lyhört i korridoren in till rummet, du hör allt som pågår i korridorerna.

Men vi kommer definitivt åka tillbaka till Er om vi landar i Mexico igen!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Kerstin9103
Matias K, Director General på Wyndham Alltra Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2017

Dear Kerstin L,

Thank you for choosing our resort to spend your recent vacations and for taking the time to share trough Trip Advisor your excellent Gran Caribe Resort experience.

It has been a pleasure for us to welcome you and we are delighted to know that from the moment of your arrival, you started to enjoy of our wonderful facilities and from the outstanding service provided by our valuable team.

We truly value your recommendation and rest assured it will be addressed properly.

We hope that you will never forget this memorable vacation time spent with us, and we cannot wait to have you back to recreate it and make it even more pleasurable.

Kind regards,

Matias K.

Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Personalen på detta hotell var trevliga och väldigt serviceminded. Rummen och övriga ytor var jättefina och fräscha. Maten var underbar i alla restauranger och drinkarna var amazing. Hotellet låg perfekt på stranden och det var nära till shopping och uteställen.
Detta är ett hotell jag verkligen skulle rekommendera till alla, unga par, familjer och äldre, det är gjort för att passa alla!
!!Ni kommer få en fantastisk semester om ni väljer detta hotell!!

Datum för vistelsen: december 2015
1  Tack ssmulaan
Matias K, Gerente på Wyndham Alltra Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2015

Dear ssmulann
Thank you very much for allowing us the privilege of hosting you at Gran Caribe Resort Cancun and for taking the time to share your wonderful vacation experience with us.

We are excited to know you had a truly relaxing stay, and especially the personalized service provided by our valued associates, who will surely be proud to know he was able to positively influence your stay.

Once again, thank you for your feedback and we are very much looking forward to hosting you again in the near future.
Best Regards
Matia Klein