Autograph
5 899 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 26 apr.
Boka nu med Marriott Bonvoy
travelup.com
4 865 kr
Omdömet skrevs 24 november 2023 från mobil enhet

Kanonhotell med bästa läget direkt på stranden.
Stort utbud av jättegod mat frukost lunch o middag
Jättefin junior svit med havsutsikt
Bra gym där tränarna körde olika pass att deltaga i.
Aktiviteter hela dygnet med musik, lekar , strandaktiviteter
Trevlig personal
Goda drinkar

Rumstips: Ta med 20 pesos sedlar eller 1 dollar sedlar man lämnar dricks som är vanligt där.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack AnkiPanki63
General Manager, Owner på Royalton CHIC Cancun, An Autograph Collection All-Inclusive Resort - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2023

Dear AnkiPanki63
We appreciate your recent stay at Royalton CHIC Cancun. Our team is delighted to have hosted you. We constantly strive to create memorable experiences and exceed expectations. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.
CHIC Regards
Luis Quintero

Omdömet skrevs 21 november 2022

Vi stannade på detta hotell 4/11 till och med 18/11.
Vårt rum var på 15:e våningen med en fantastisk utsikt över hotellets utescen, Kukulcan avenue, lagunen Nihupte, Vägen downtown Cancun, havet utanför och Isla Mujeres.
Trots att vi hade Level 18 ovanför oss, så stördes vi sällan av alla partyn där.

Tyvärr tycker vi att kvaliteten på maten överlag har försämrats sedan vi var här senast i januari detta året.
Det var också litet jobbigt att de ställde om hissarna så att bara tre av fem hissar gick över den 8:e våningen.

Vi vill varna för att köpa utflykter av Nexus representant Hugo som är på hotellet. Han drar sig inte för att ljuga och skönmåla utflykterna och deras kostnader, viktigaste för honom är tydligen att sälja och dra in pengar.

Fortfarande ett fräscht hotell och de flesta av personalen var riktigt trevliga. Allt från städpersonal till bartenders.

Vi vill särskilt nämna vår alltid trevliga och hjälpsamma butler Estefania, på stranden var det särskilt Jesus, Levi, Carlos och Fernando som utmärkte sig med excellent service, i lobbybaren där vi varje dag avslutade kvällen med trevliga samtal, skratt och suverän service av Ramses, Josabeth och Juan.

Tack för att ni gjorde vår vistelse till ett härligt minne.

Helena och Johnny

Rumstips: Välj rummen som har utsikt över lagunen. Mer att titta på om kvällarna och ingen störning av trafiken när balkongdörren är stängd.
Tack johnnynV2171DK
General Manager, Director General på Royalton CHIC Cancun, An Autograph Collection All-Inclusive Resort - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2022

Dear guest,

First of all we want to Thank you for taking the time to write such kind review about your recent experience at Royalton CHIC Cancun, we were truly honored to be hosting you.

It's great for us to know that you were able to enjoy a great stay at our property and we can't thank you enough also for mentioning to the staff that added a special value to your stay, your comments are very important to us and we really appreciate your feedback about our service.

Finally, we want you to know that it would be an honor to get the chance to welcome you again at paradise and let us exceed your expectations again in your next visit, we can't wait to your next vacation in Cancun, meanwhile we wish you all the best. Regards!

Omdömet skrevs 18 november 2022

Omar var den bästa människan vi någonsin träffat så himla bra service och snäll och hjälpsam , även Martin! Vi älskade hotellet rummet var så fint och maten var så god men det bästa var alla anställda som var så himla trevliga! Tack för allt / Sweden

Tack C4457TLhannal

Dear Guest,

Thank you very much for rating our resort, it was great having you here and we are very glad to know you had an incredible experience with us.
We hope you can visit us again very soon. Regards!

Omdömet skrevs 10 november 2022

Vi befinner oss just nu på resorten för andra gången detta år. Fortfarande en vecka kvar som vi förväntar oss bli minst lika bra.
Rent och snyggt, stranden fin och servicen är bra. Vår butler Estefania är väldigt hjälpsam och duktig, toppbetyg till henne.
Varje kväll avslutar vi med ett besök i Lobbybaren där Ramses är vår stjärna. Alltid lika pigg och glad och väldigt serviceminded. Toppbetyg även till honom.

Tack H0J

Dear Guest,

We are very glad to know you had an incredible time at our resort, thank you very much for taking the time to write about your experience with us! It was an honor to be hosting you in your recent vacations.
We really hope you can visit us again very soon to keep creating great memories at the Mexican Caribbean, meanwhile we wish you the best, regards!

Omdömet skrevs 17 maj 2022

Nytt och fräscht hotell
Vi var på detta hotell 1 - 15 januari 2022.

Läget är fint belägen längs den fina stranden i Cancun.
Rent och trevligt på stranden och inga problem med mycket sjögräs, som det kan vara ibland.
Vi fick ett modernt och fräscht rum på 15.e våningen med utsikt mot lagunen. Bra utrustat och skön säng.

Servicen överlag var bra. Vissa av personalen utmärkte sig mer än andra och då på ett bra sätt. Bland annat Ramses och Ceasar i lobby bar. Martin som var beach butler och Juan som servade oss med dricka och lunch.

Maten i restaurangerna var överlag väldigt god. Vår favorit var bufférestaurangen Gourmet Marché. Den hade stor variation på maten, det enda vi saknade var salt och peppar på borden.
På Agave och Hunter Steakhouse smakade maten ok, men en nackdel var att man inte fick sitta vid fönster om man inte köpte deras vin och vi är inga vin människor, så vi fick sitta i hörnet...

Butlerservicen var inget bra. Vår butler träffade vi kanske 5 gånger totalt under två veckor och då endast när vi stämt möte med honom. All kontakt skulle ske via WhatsUp. Om man inte har spanska eller engelska som modersmål, kan det ibland vara svårt att uttrycka sig och förklara i skrift. Bättre då med personlig kontakt eller en plats där man lätt kunde få tag i denna butler.

Vi saknade snacks och tilltugg till drinken i Lobby-baren, samt litet större utbud av premium-alkoholen.

Helhetsintrycket var ändå så bra att vi har bokat samma hotell igen nu i november och det skall bli härligt att komma tillbaka.
Läs mindre
Datum för vistelsen: januari 2022

Datum för vistelsen: januari 2022
Tack H0J
General Manager, Director General på Royalton CHIC Cancun, An Autograph Collection All-Inclusive Resort - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2022

Dear guest,

First of all we want to Thank you for taking the time to write your review about your recent experience at Royalton CHIC Cancun, we were truly honored to be hosting you.

It's great for us to know that overall you were able to enjoy a great stay at our property and we can't thank you enough also for mentioning the things than can help us to be better, your comments are very important to us and we really appreciate your feedback about every service at our resort, please be sure we will pay special attention to those matters that you think we can improve.

Finally, we want you to know that it would be an honor to get the chance to welcome you again at paradise and let us exceed your expectations in your next visit, we can't wait to your next vacation in Cancun, meanwhile we wish you all the best. Regards

Vladimir Mayllen