Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
546 US$
341 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
512 US$
414 US$
Bookit.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Moon Palace Cancun(Cancún)
659 US$
496 US$
Expedia.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
333 US$
286 US$
Official Website
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
463 US$
416 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
288 US$
260 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Pool
438 US$
407 US$
Priceline
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
250 US$
219 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Pool
138 US$
134 US$
Agoda.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
521 US$
427 US$
Priceline
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Pool
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 509 US$/natt.

Vi analyserar priser över en 60-dagarsperiod och jämför ditt val med genomsnittspriset på liknande vistelser för att säkerställa att du får bästa möjliga erbjudande.

Omdömen (3 274)
Filtrera omdömen
3 274 resultat
Medlemsbetyg
735
1 131
724
339
345
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
735
1 131
724
339
345
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 274 omdömen
Omdömet skrevs 19 januari 2018

Är ganska nöjd med hotellet,men rekomendera inte att köpa till all inclusive.
Frukost är ok,men annars är inte varierat.Nästan lika mat varje dag,o finns inte så mkt att välja.Äta ute istället.Finns mkt mysiga bar och restaurang nära hotellet.
Strand läge är fantastiskt,nära centrum typ 2 km.
Underbart strand med kritvit sand.
Personalen är trevlig.
Städning 7ggr/vecka
Rumet med havutsikt är underbart,kan rekomendera

Tips för att välja rum: Välj rum med havutsikt
  • Bodde här: januari 2018, reste med vänner
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Andras K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ventas7, Director General på Flamingo Cancun Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2018
Google-översättning

Thank you very much for taking few minutes of your time to express your comments regarding your recent trip to Cancun. We always appreciate hearing positive comments from our clients, please be sure that they are very valuable for us and they help us to better ourselves and be able to provide much better service and installations for you in your next vacation with us.

We look forward to the pleasure of hosting you again in the near future.

Cordially yours,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 december 2017

När vi kom fram vid incheckingen så möttes vi av en yngre tjej, vi hade lite problem med betalningen sedan innan. Det verkade precis som om tjejen i receptionen bara var ute efter våra pengar, men resterande service var inte så viktigt.
Vi fick inte reda på någon information alls om hotellet, rummet eller vart restaurangerna låg utan det var något som vi själva fick ta reda på.

Rummet var ok, men luktade konstigt. Efter några dagar sa vi till i receptionen, dem skulle skicka någon efter 5 minuter men det kom aldrig någon efter en timmes väntan.
Några dagar senare åtgärdade dem lukten men det var bara tillfälligt, det började lukta igen.
Vi bodde långt ifrån receptionen och hade inte heller något wi-fi på rummet. (Rum 333)

Vi brukar inte bo på all inclusive men frukost buffén var hyfsad. En del saker att välja mellan!
Lunchen var också helt okej beroende på vart man valde att äta.
Lunch och kvällsmat rekommenderas att äta på ''Albatros''. För att äta på kvällen så var man tvungen att boka bord på morgonen.

Underbar strand med hotellets wi-fi, lugnt och skönt.

All personal utom de två yngre tjejerna i receptionen var trevliga men det var person som stack ut under veckan: Ismael i ''Las Palmas'' pool bar.
Serviceminded som blandar underbara drinkar, tummen upp!

Rekommenderas för barnfamiljer men inte mer.

Tips för att välja rum: Nära reception pga. wi-fi
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Helge07
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ventas7, Director General på Flamingo Cancun Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2017
Google-översättning

Thank you very much for your comments, please be sure that they are very valuable for us and they help us to better ourselves and provide much better service and installations for you in your next visit.

We hope to have the pleasure to hosting you again.

Cordially yours,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 februari 2017 från mobil enhet

Åkte med Ving och bodde i Playa del Carmen & Cancun vilket var helt perfekt om man vill uppleva så mycket som möjligt. Andra veckan på Flamingo. Jätte fint hotell med havsutsikt hade vi. Kan rekommendera det så man slipper bo mot den trafikerade vägen. Rymliga rum med sköna sängar och fina badrum. Trevlig personal och bra städning. Gratis solstolar på stranden som är helt fantastisk. Inget att klaga på förutom så hade vi oturen att bo under en byggarbetsplats. Maten och poolen hade vi ingen erfarenhet av eftersom vi föredrog att bada i havet och äta ute. Super nöjda helt klart.

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack W9634URmaries
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 10 april 2017
Google-översättning

Thank you very much for your comments, please be sure that they are very valuable for us and they help us to better ourselves and provide much better service and installations for you in your next visit.

We hope to have the pleasure to hosting you again.

Cordially yours,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Fint hotell vid stranden. Hade inga måltider inkluderade men betalade för frukosten ett par gånger, frukosten var billigare att köpa på hotellet än inkludera vid bokning, frukosten i sig var helt ok men inget fantastiskt. Trevlig personal, långsamt wifi, rum med utsikt över poolområdet och stranden. Rummen var stora med två 120 sängar, hade räckt med en lite större säng för vår del. Inte så bra ljudisolerat så hade man efterfest ett par rum bort hördes det. Ventilationen var okej, hade gärna önskat lite kallare. Städningen sköttes bra! Hotellet ligger på Hotel Zone där man kan hitta många bra restauranger, buss går hela tiden kostar 10,5 pesos per person. Personalen var trevlig och hjälpsam, fick frågan många gånger om vi var från USA, då alla från USA fick en present, lite märkligt att fråga oss så många gånger. Väldigt nöjd med resan men osäker om jag kommer boka detta hotell en gång till.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Veronica N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 10 april 2017
Google-översättning

Thank you very much for your comments, please be sure that they are very valuable for us and they help us to better ourselves and provide much better service and installations for you in your next visit.

We hope to have the pleasure to hosting you again.

Cordially yours,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 februari 2015

Var på besök där med en vännina dom första dagarna var utmärkta, tredje dagen efter att jag och en vännina varit på krogen gick vi in i rummet och la oss den vidriga äckliga skamlösa nattvakten tog sin lilla runda och valde att komma in i vårt rum efter vi hade lagt lagt oss eftersom jag glömde min adapter på flyget så laddade jag mobilen på tv usbn, så kände han att han kunde gå in i rummet ta min telefon och springa ut! Medans vi sover!!!!! Sjukaste jag har varit med om. När vi berättade för chefen sa han att han ska kolla på kamerorna, vilka kameror? Dom hade kamera som vi köper här på öob i lobbyn det finns inga j*vla kameror. Sen säger han jag såg ingen gå ut eller in från ert rum mellan dom tiderna!!?? Aha får jag sitta med dig och kolla på "kameran" .. Nä det är obehörigt för gäster men vet du vad dra åt h*****te du och ditt j*vla B hotell. Och när jag bad dom att jag ska ringa till thomas cook (ving) så säger dom att dom inte har nummret till dom. Och han mannen som min vän stängde dörren på för hon trodde han var påväg in när han var redan klar och var påväg ut såg vi inte mer. Gud vad konstigt! Uschhhhh tur att vi hade kombinationsresa så checka ut dagen efter detta hände tilm now sapphire som var en KLAR 10a!!!!!

  • Bodde här: januari 2015
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
3  Tack Jessiieee
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen