Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (926)
Filtrera omdömen
926 resultat
Medlemsbetyg
422
296
111
41
56
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
422
296
111
41
56
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 926 omdömen
Omdömet skrevs 8 mars 2014

Vi bodde här en natt för att hotellet vi bokade (Oasis palm) var överbokade och slussade hit oss.
Detta hotell gav en känsla av att vara gammalt, men ändå att de höll på att bygga det? Konstig känsla var det.
Maten serverades som buffé. Ärligt talat ingen höjdare. Mannen (ja, en enda) som jobbade i restaurangen tog en kvart på sig för att hämta en öl.
Hotellet ligger bredvid en stor väg med hård trafik. Lastbilar hördes in på rummet hela natten.
För transporten tillbaka till vårt bokade hotell fick vi vänta i två timmar. Personalen brydde sig inte om att fråga om vi ville ha vatten eller något medan vi väntade. De sa bara att taxin kommer när som helst.

  • Bodde här: februari 2014, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack TLG75
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Atención C, RP på Smart Cancun by Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2014

Kära Gäst:


Vi beklagar de problem du haft under ditt besök. Vi kommer att överväga alla kommentarer och recensioner för att möta deras förväntningar på framtiden. Vi uppskattar den tid att lämna dina synpunkter och hoppas se dig snart igen.
Vi upprepar vårt tack.

Hälsningar

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 januari 2014

Hotellet är i downtown av Cancun Mexico
det var rent och väldigt stora rum.
den städades varje dag. mat var inte den bästa men det gick att äta.
lite för långt borta från Hotelzone och om man vill ta sig dig så får man ta en taxi eller buss.
taxi kostar 20 dollar och bussen kostade 1,50 US Dollar

  • Bodde här: december 2013, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack MickeRad
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
OasisHotelResorts, Director General på Smart Cancun by Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
OasisHotelResorts, Director General på Smart Cancun by Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
OasisHotelResorts, Director General på Smart Cancun by Oasis, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen