Priceline
travelup.com
ZenHotels.com
4 886 kr
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Bästa upplevelsen någånsin. Bra mat, bra personal super service. Passa på att äta i alla av hotellets restauranger för maximala upplevelse allt från mexikansk till japansk mat.

Kommer lätt besöka igen

Datum för vistelsen: april 2018
Tack KristyC726
Francisco G, Gerente på Hard Rock Hotel Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Hello KristyC726,

Thank you for taking the time to share us your experience at Hard Rock Hotel Cancun. It so great to read that you enjoyed all our restaurants and that our staff treated you like a Rock Star. We will be so happy to welcome you again.

Best regards,

Omdömet skrevs 2 mars 2018

Jag och min kusin var bodde på Hard Rock mellan från 13-27 februari 2018. Vi är otroligt nöjd med servicen, kvalitén, maten, drycken etc. Rummen städades kontinuerligt minst två gånger dagligen och lakanen kunde vi byta när som enligt önskemål. Servicen på hotellet är mycket bra. Vi träffade många trevliga personer från personalen, de flesta från baren. Håll utkik efter Fernando, Carlson, Xavier, Willy, och en yngre Fernando. Se till att dricksa mycket då det i princip är deras lön. Trots det är det trolig bra service.

Rumstips: Välj rum med utsikt över havet, du vill inte missa soluppgången. Se till att få ett högt läge. Vi önskade att få byta rum direkt.
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack dilansahindal91
Francisco G, Gerente på Hard Rock Hotel Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2018

Hello dilansahindal91,

Thank you for sharing your latest experience at Hard Rock Hotel Cancun, We are very happy to read that you both had a great vacations and enjoyed your time with us. I'm very glad to know that our staff made you and your cousin feel like a Rock Star Thank you for choosing our hotel as your travel destination, hope we can see you back very soon!

Best Regards,

Omdömet skrevs 30 november 2016

Bra service fantastisk bra mat provade alla restaurenager och diverse buffer vid polen.
Lite skilnad mot vanliga al inclusive hotel, här är det riktiga retaurenager med menyer inte en massa buffer med slafsig mat. Kan verkligen rekomendera att besöka Hard Rock Hotel Cancun.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack HenriklD
Francisco G, Gerente på Hard Rock Hotel Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2016

Hallå HenriklD,

Thank you very much for sharing your awesome experience with us; We look forward to welcome you in a future visit to Hard Rock Hotel Cancun.

Tack så mycket!

Omdömet skrevs 2 januari 2016

Mycket god service från all personal.
Rummet på våning 10 och vy över havet och hela poolområdet, toppen.
Alla bekvämligheter fanns och läget bra. Min vistelse på Hard Rock Hotel, Cancun får högsta betyg.
Vill nämna några namn som utmärkte sig ännu mer till fördel för mig: Dinky, Andy, Stephane, Christian? ( på gymet). Alla poolvärdar, någon från Guatemala, Minns inte namnen. All personal på restauranterna var tillmötesgående. Gjorde specialmat till mig som är vegetarian, mycket gott.

Rumstips: Jag bodde på våning 10 med utsikt mot havet. Toppenläge. Jag fick motion att använda trapporna mest.
Datum för vistelsen: december 2015
  • Restyp: Reste ensam
Tack Margareta A
Chadi B, General Manager på Hard Rock Hotel Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2016

Hallå Margareta A

Thank you for your remarkable and detailed review! I am pleased to learn that despite any inconvenience you had an overall great vacation. Looking forward to see you on your next visit, we are ready to roll out the red carpet for our valued rock stars!

Chadi Bou Said
Caribbean Zone Director

Omdömet skrevs 4 december 2015 från mobil enhet

Hade aldrig bott på all inc tidigare och var lite skeptisk. Men maten på alla restauranger är fantastisk och servicen oantastlig. Rummen mkt fina, gymmet också om man vill bränna lite av maten. Jag älskar beachvolleyboll och de hade ledare/underhållare som raggade ihop lag. Det enda jag kan gnälla på är att jag hade balkongen direkt över högtalarsystemet vid poolen, och hade man rullat hatt kvällen innan kunde det störa lite när det drog igång vid 11. Var enda svensken bland semestrande jänkare och det var skönt. Men på det hela taget absolut bästa två veckorna på semester jag haft. Ville knappt lämna hotellområdet!

Datum för vistelsen: februari 2015
Restyp: Reste ensam
Tack 201johanl
Chadi B, General Manager på Hard Rock Hotel Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2015

Hej Johan L

Thank you for sharing your comments regarding your latest visit to Hard Rock Hotel Cancun.

I am proud to learn that our friendly staff responded in a prompt maner to your needs.

Hope to host you again at the Hard Rock Hotel Cancun.

Chadi Bou Said
Caribbean Zone Director