1 570 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 20 apr.
Frukost ingår
ZenHotels.com
1 197 kr
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Billigt för fina rum, alltid rena och fräscha efter städning. Stränder utan sjögräs vilket tydligen är ovanligt, bra ac på rummen, fler pooler, underhållning och aktiviteter, turistrådgivning på hotellet, en liten market som även växlar pengar. Nackdelen var att maten på kvällsbuffeen var dålig. Även dyr (vi köpte till för 500 pesos på 2 personer då vi ej hade all inclusive).

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack 259stellaw
GuestServiceDP, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Dos Playas Faranda Cancun, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2019

Feedback is valuable to us, we appreciate that you have taken the time to review our services and hope that you book with us again soon.

Kind Regards

Omdömet skrevs 5 mars 2017

de funka jaääte bra med allt snabb service inga problem å städerskorna va topp
fixa svanar på sängen många dagar så ja ä hel nöjd, matställena va också los dos andvänd einte så mycke men de ja prova va fint o gott

Rumstips: på bottten tror ja ä bäst
Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack AndyF2146
Omdömet skrevs 20 december 2016

Vi bodde här 3 personer i 14 nätter. Helt ok rum med balkong och utsikt mot pool och lite hav. Städandet fungerade lite si och så. I bland knackade städerskan på vid 07.30 och andra dagar var rummet ostädat fram till 16 på dagarna. Golv och andra ytor var rena men det var länge sedan man nått upp och göra ren taklampor. Som någon annan skrivit det var svårt att få 3 dushhandukar.
Maten blev ganska trist, i stort sett samma mat varje dag. Tyvärr fanns inget alternativ på gångavstånd. Det blev att åka buss i 10 minuter om man ville ha variation på maten. Vi som varit i Thailand uppfattar Mexico som rätt dyrt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Anders A
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Enkelt hotell med nivåskillnader till de olika rummen. Rena rum med det nödvändigaste som tv och safetybox. Ingen hiss. Övrigt hotellområde välskött med fin pool och kort trappa ned till mindre strand med solbäddar. Riklig mexikansk frukostbuffe. Även kvällsbuffe. Flera barer. Uppträdande vissa kvällar. Verkade populärt bland mexikanska barnfamiljer. Tennisbanor och mindre gym.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack PetmagMalmo_Sweden
Omdömet skrevs 23 februari 2014

Vi har bott där i två veckor och under denna tiden har vi dagligen haft problem dagligen med varierande saker.
Vid ankomsten fick vi en övergripande information om hotellets faciliteter och vad som gällde den dagen vi skulle checka ut vid hemresa. Om vi inte lämnade rummet och hade hunnit checka ut före klockan 12,00 skulle vi få betala 35 $ extra även om det skulle fela på bara någon minut :((

Det serverades mat i form av buffé med olika teman varje dag. Tyvärr upplevde inte vi att det skilde något på utbudet av dessa teman det kändes mest som dom skiftade plats på kantinerna som maten serverades ur istället. Vid flera tillfällen var maten även kall.
Serveringspersonalen var inte heller speciellt serviceinriktade. Det fanns nog fyra fem stycken som gjorde ett bra jobb. Man kunde bli tillfrågad vad man ville ha att dricka till maten sedan kunde man få sitta 15-20 minuter utan att något serverades och man fick fråga på nytt när drycken skulle komma. Först då hände det något.
Vi hade dagliga problem med att vi inte kom in på våra rum. Nyckelkortet fungerade inte. Vi bodde längst bort i ett av husen på tredje våning och när vi väl kommit upp för alla trappor och sen inte kom in var det lite irriterande. Vi gick tillbaka ner till receptionen för att få hjälp. Där kodade dom om nyckelkortet. Väl tillbaka utanför rummet stoppar man i kortet i hållaren och indikatorn visar på nytt rött och vi kommer inte in. Ner till receptionen igen för att få hjälp!!
Så här höll vi på dagligen hela första veckan sedan löstes problemet och vi kunde komma in under fyra dagar innan det var dags igen!!
Ett annat stort problem var att det inte fanns handdukar ditlagda efter att städerskan varit där. Hon hade tagit dom vi nyttjade utan att ersätta med några nya vilket ledde till nya besök i receptionen. Likadant var det med poolhanddukar dom fick man hämta i receptionen mellan klocka 9,00-17,00. Vi var där klockan 9,00 vid flera tillfällen men dom hade inga handdukar att lämna ut utan bad oss att komma tillbaka om en timma. Väl åter efter en timma är svaret detsamma.... kom tillbaka om en timma!!
Solstolarna som fanns att tillgå på hotellområdet var alldeles för få och de som fanns var helt nerslitna och såg ut som värsta hängmattorna dessutom var många trasiga och hade spruckit i plasten.
Den som var positivt och lyfte upp tillvaron var Elliot som höll i de olika aktiviteterna som hölls för gästerna. Han var alltid glad och gick runt bland gästerna och undrade hur vi hade det.

Datum för vistelsen: februari 2014
3  Tack Huskvarna2014