“Trevlig lägenhet med gott om plats”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Per L
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Trevlig lägenhet med gott om plats”
Omdömet skrevs 11 februari 2019 för en vistelse i januari 2019

Lägenhet var prydlig och stor, väl underhållen. Lätt att komma till sevärdheter från närbelägen t-banestation. Bra utrustat kök, tvätt och tumlare. Men var är poolen? Antagligen i spa-et. Hursomhelst hade vi inte tid för att bada, finns mycket annat att göra i Mexiko City!

Datum för vistelsen: januari 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera