“Fantastisk mat, tyvärr tråkig service”
Omdöme om Umberto's cuisine

Umberto's cuisine
Rankad som nr 35 av 401 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat, trevlig interiör och många goda viner. Maten i sig får en solklar 5a. Pizza burrata var toppen och likaså spaghetti bolognese. Vi tog en bruschetta margherita till förrätt som också var jättegod. Maten kom snabbt.

Varför denna restaurang inte får en 5a beror tyvärr på servicen. Servitrisen som just vi hade var väldigt stressad, sur och fick oss att känna oss jobbiga. Hon kanske hade en dålig dag vad vet jag. Rekommenderar detta ställe före Taverna. Kändes mer genuint och maten var snäppet vassare!

Datum för besöket: februari 2020
Tack humbla
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 342)

Omdömet skrevs 3 januari 2020

God mat och trevlig service. Risotton var utmärkt pizzan smakade också bra. Gott med stenungsbakad och ett bra alternativ om man vill ha nått annat än thailmat

Datum för besöket: januari 2020
Tack th_r_sed2020
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

God pizza och utmärkt service!
Rekommenderar att gå hit och ta en pizza. Trevlig atmosfär och bra läge.

Tack Sallad100
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

När man ätit pad thai i 4 dagar blir man sugen på lite italienskt! Pizza eller pasta finns i många varianter.

Tack 537ulfm
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Besöker restaurangen Umberto för säkert 5-6 gången. Fantastisk Italiensk mat man tror man är i Italien. Prova pasta eller Risotto rätterna med skaldjur otroligt gott. Alltid när jag är i AoNang så besöker jag denna resturang. Denna gång blev det skaldjurs fat för 2 pers. Underbart med hummer, blåmusslor,hjärtmusslor och bläckfisk. Tillsammans gudomligt gott. Detta är matkonst.
Dessutom bra service , trevlig personal och hovmästaren Love värt ett erkännande.

Tack 365HH

Resenärer som tittade på Umberto's cuisine tittade också på

Besökt Umberto's cuisine? Berätta vad du tyckte!