“God Pizza mellan all Thaimat”
Omdöme om Umberto's cuisine

Umberto's cuisine
Rankad som nr 15 av 331 Restauranger i Ao Nang
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Här är ett ställe du kan få en riktigt bra pizza. Tunna fina italienska pizzor som smakar bra. Bra och serviceminded personal. Blir ofta fullsatt om kvällarna!

Tack Bostrom9
umberto b, Owner på Umberto's cuisine, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Thanks, thanks and thanks again. Ciao

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Mycket god middag! Äkta italienska smaker och bra råvaror. Väl värt pengarna. En måltid med förrätt och huvudrätt samt alkoholfri dryck ca 400 bath.

Tack Gustav F

Thank you so much for your great review. Cheers.

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

Supergod pizza. Alla gillade den!! Gick fort att få maten. Tyvärr kunde man inte dela upp notan på olika familjer samt att skatten lades på efteråt. Men tycker ändå att det är värt ett besök.

Tack Jensan1976svedala

Really thanks about your words. Cheers.

Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Möttes troligen av den italienske ägaren själv som visade oss till en bord utomhus. Trevlig miljö och lugnt trots att vi satt vid den trafikerade gatan. Blev väldigt förvånad över priserna i menyn. I nivå med priserna i Sverige och det hade jag verkligen inte väntat mig när man är i Thailand! Ingen överväldigande meny heller men pizzorna och lasagnen var helt ok. Servicen bra och relativt snabb.

Tack VinceFonzie
umberto b, Owner på Umberto's cuisine, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2017

Thank you so much for your review.
We imported all our ingredients directly from Italy and this is very expensive cause of the tax.
This is why some of our dishes have price above average.
We wish you a marry christmas and a happy new year.
Cheers.

Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Genom arbete bokade vi in oss för en middag, totalt 18 personer. Restaurangen i sig var inte så supermysig men den mat vi fick var helt fantastisk, pizzan är underbar! Dock var servicen lite sådär då vi fick in väldigt mycket som inte stämde, beställningar som saknades osv samt att vi ej kunde betala separata notor utan alla personer kunde endast vara på en och samma nota.

Tack jatillresajordenrunt
umberto b, Owner på Umberto's cuisine, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Thanks a lot for your good opinion about our food and pizza.
We are sorry about service and payment but we had dial with your agency about it and anything happened didn't depend by the restaurant.
We wish you all the best.
Thanks again.
Cheers.

Resenärer som tittade på Umberto's cuisine tittade också på

Besökt Umberto's cuisine? Berätta vad du tyckte!