“Billigt och mycket mycket bra!”
Omdöme om Jungle Kitchen

Jungle Kitchen
Rankad som nr 4 av 401 Restauranger i Ao Nang
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi beställde mat så det räckte och blev över för 6 pers, två fruitshakes, 5 cola, 4 soda mm och en hel flaska Sang Som-rom. Totalt 1950 Baht. Såå prisvärt! Och maten supergod! Mycket bra!

Datum för besöket: februari 2020
Tack mattias871
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 001)

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Gott och billigt! Ofta fullt men om man inte har bokat kan man vänta på bord vilket har gått fort de två gånger vi har gått dit. Trevlig personal, pratar okej engelska.

Datum för besöket: februari 2020
Tack karing254
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Bästa maten i Au Nang hittills. Smakrikt, lagom portioner och prisvärt! Mycket trevlig personal och trevlig inredning. Glöm inte att boka bord!

Datum för besöket: januari 2020
Tack FarAway247688
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Ett måste att ta sig hit! Vi åt här flera gånger! Bästa phad thai jag nånsin ätit & så trevlig personal! Vi fick prova ett thailändskt godis som en av servitriserna förberedde (kom inte ihåg vad det hette) men så gullig gest! Mycket populärt så boka bord eller gör som oss & kom tidigt mellan 17-18 så brukar det finnas bord. Tack för fantastisk mat under vår resa!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Sextondeseptember
Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

God mat i trevlig miljö.
Bra service. Ska du hit på kvällen är det bäst att boka bord tydligen...populärt.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Niklas P

Resenärer som tittade på Jungle Kitchen tittade också på

Besökt Jungle Kitchen? Berätta vad du tyckte!